וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פימפ מיי יאהו

דידי חנוך

9.8.2006 / 10:55

יאהו מציגה: חיפוש מותאם לאתרים. כל אחד יכול להגדיר היכן לחפש והיכן לא, ומה לחפש ומה לא

הקונספט של תיבת חיפוש לאתרים אינו חדש. חברות כמו גוגל ואמזון מאפשרות למשתמשים לשים תיבות חיפוש שלהן באתריהם כבר שנים. אבל בנאי החיפושים החדש של יאהו הוא קפיצת מדרגה בתחום.

ניתן לבחור האם לחפש ברשת, באתר מסוים או בחדשות יאהו. אם הבחירה היא בחיפוש ברשת, ניתן לקבוע באילו אתרים לחפש, להוסיף מילות חיפוש שיתווספו לכל חיפוש שנעשה בתיבת החיפוש, להוסיף מילים שתוצאות שיכללו אותן לא יופיעו בחיפוש, ואף לקבוע מאילו אתרים אתם לא רוצים תוצאות. בחיפוש בחדשות יאהו, ניתן לבחור קטגוריות ותאריכים בהם יש לחפש. ניתן כמובן לקבוע את הגודל והצבע והפונט של תיבת החיפוש, והאם ברצונך להציג את החיפושים הפופולריים ביותר.

מיועד לאתרים, לא למשתמשים

מכיוון שיאהו מיעדת את התיבות האלה לאתרים מסחריים ופרטיים כאחד, ניתן גם להוסיף לוגו ולעצב את התיבה בהתאם לעיצוב של האתר או של החברה. וניתן גם להגביל את התוצאות לשפה מסוימת. וכן, עברית היא אחת האופציות. לאחר בניית התיבה והצבתה באתר, יאהו גם מנהלים מעקב אחר החיפושים הפופולריים ביותר ואחר התנועה בתיבת החיפוש. וכל זה ניתן, כמובן, בחינם.

פרשנות

בונה החיפושים החדש של יאהו הוא הצעד הראשון של החברה לתחום החיפוש החברתי. השרות אמנם יכול לעבוד גם בעבור אתרי חברות, אבל היכולת להגדיר היכן לחפש והיכן לא לחפש הופכת אותו לנוח במיוחד בעבור בלוגים ואתרים חברתיים ואישיים אחרים.

יאהו היא החברה הגדולה הראשונה שמציעה שירות מסוג זה, שמוצע כבר על ידי חברות כגון Rollyo ו-Eurekster.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully