וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WordPress.com: בדרך למעלה

13.8.2006 / 15:30

אתר אירוח הבלוגים החינמי המבוסס על תוכנת הקוד הפתוח הגיע כבר ל-1.6 מיליון מבקרים ביום. פרופיל

WordPress היא, ככל הנראה, תוכנת ניהול הבלוגים הטובה בעולם. מדובר בתוכנת קוד פתוח בעלת קהילת מפתחים פעילה שמפתחת גם עשרות תוספים לתוכנה וסקינים גרפיים. ראויים לציון במיוחד הכלים נגד ספאם המשולבים בתוכנה.

איכותה הגבוהה של וורדפרס היא הסיבה שכאשר חברת Automattic הכריזה על הקמת שירות אירוח בלוגים חינמי המבוסס על התוכנה, ההכרזה התקבלה בהתלהבות רבה. האתר, Wordpress.com, אמנם לא מעניק למשתמשים את אותה מידת גמישות שמציעה התוכנה עליה הוא מבוסס, אבל קל מאד ליצור בו בלוג אישי.

WordPress.com קיים כבר שמונה חודשים, והוא מארח כ-300 אלף בלוגים. לא מספר שמתחרה עם שירותי אירוח הבלוגים החזקים בשוק, אבל עדיין מספר נאה.

הבלוג הפופולרי ביותר באתר הוא הבלוג של רוברט סקובל, מי שהיה ידוע בתור "הבלוגר של מיקרוסופט", עד שעזב את החברה לאחרונה. אבל כלל הבלוגים זוכים ל-1.6 מיליון מבקרים ביום ו-14.2 מיליון מבקרים בחודש. בחודש מאי השנה עדיין היו באתר 800,000 מבקרים יומיים בלבד.

שימוש באתר

יצירת בלוג באתר פשוטה מאד. לאחר ההרשמה, צריך להכניס מספר פרטים בסיסיים כמו שם לבלוג. לאחר מכן ניתן לבחור סקין מתוך המלאי הקיים, אותו ניתן להחליף בכל זמן.

בתוכנה המקורית ניתן לערוך את הסקין כאוות נפשכם. ב-wordpress.com זה בלתי אפשרי, אלא אם אתם משלמים 15 דולר, שאז ניתנת האפשרות לערוך את קובץ הסקין גם שם.

כתיבת הודעה פשוטה מאד גם היא. יש לחצן להוספת קישורים ולחצן להוספת תמונות, ויש גם תצוגה מוקדמת של הפוסט, כך שלא תאלצו להעלות אותו לאתר כדי לראות אותו.

בסה"כ, Wordpress.com הוא אתר מצוין ומומלץ מאד למי שמחפשים אירוח חינמי לבלוג שלהם. לבלוגים באנגלית, זאת ודאי האופציה הטובה ביותר כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully