וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלפוניה של AOL

14.8.2006 / 11:32

AIM, המסנג'ר של AOL עושה צעד משמעותי קדימה בהתמודדות מול סקייפ ומסנג'ר לייב בתחום הטלפוניה

שניים מהשירותים החשובים ביותר שמציעה סקייפ הם Skype-In ו-Skype-Out. סקייפ-אין מאפשר למשתמשי סקייפ לקבל מספר טלפון שבו יוכלו להתקשר אליהם מכל העולם. אבל השירות עולה כסף: עשרה יורו לשלושה חודשים או 30 יורו לשנה.

סקייפ-אאוט הוא השירות הפופולרי המאפשר למשתמשי סקייפ להתקשר לכל מספר טלפון בעולם בעלות די זולה. זאת אחת האפשרויות הזולות ביותר להתקשר לחו"ל מישראל, לדוגמה.

כעת מגיבה AOL עם שני שירותים שנועדו להתחרות ישירות עם השירותים של סקייפ. AIMPhonline הוא שירות חינמי שמאפשר למשתמשי AIM בחלק ממדינות ארה"ב לקבל קו טלפון אינטרנטי חינם, בו יוכלו לקבל שיחות. השירות אמנם זמין רק בחלק מהמדינות בארה"ב, בעוד השירות של סקייפ זמין במספר ארצות כולל כל ארה"ב, אבל במקומות בהם שני השירותים זמינים, יתרון החינמיות ודאי ישחק תפקיד.

השירות השני הוא הרלוונטי יותר למשתמשים ישראלים, והוא המתחרה של AOL לסקייפ-אאוט. תמורת 10 דולרים לחודש, יוכל כל משתמש AIM לדבר ללא הגבלה עם מספר מדינות ברחבי העולם... כולל ישראל. היינו, למי שמדבר הרבה בטלפון מהבית, מדובר כאן בתחליף חלקי לגיטימי לטלפון. לא תחליף מלא, מכיוון שבישראל החבילה לא כוללת שיחות למכשירים סלולריים.

החשיבות האמיתית של השירות של AOL בעבור המשתמש הישראלי אינה השירות עצמו. AIM אינו פופולרי בארץ, ורובנו לא נתקין אותו. אבל מדובר במתחרה משמעותי חדש לסקייפ, שאולי יגרום לאלה לשפר את שירותיהם או את המחירים שלהם. ומדובר בצעד קדימה של הטלפוניה האינטרנטית, שאולי תשחרר אותנו יום אחד מכבלי הטלפון באופן סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully