וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנדסטר גייס 10 מיליון דולר בניסיון לשרוד

סוכנויות הידיעות

21.8.2006 / 12:17

האתר שפרץ את הדרך בתחום הרשתות החברתיות לפני 4 שנים מפגר היום אחרי מיי ספייס ופייסבוק, ומנסה להחזיר לעצמו נתח שוק ולעבור לרווח עד השנה הבאה

אתר הרשתות החברתיות Friendster צפוי להודיע היום כי קיבל השקעה של 10 מיליון דולר מקבוצת חברות הון סיכון, מדווח "וול סטריט ג'ורנל". חברת DAG ונצ'רס הובילה את סיבוב הגיוסים, ביחד עם משקיעים ותיקים בפרנדסטר - קליינר פרקינס קולפילד אנד באיירס, ובנצ'מרק קפיטל. הערכת השווי של פרנדסטר לא נמסרה לעיתון.

פרנדסטר היה פורץ דרך בתחום הרשתות החברתיות לפני ארבע שנים, אך באחרונה האתר מפגר אחרי מתחרים חדשים יותר בשוק, כמו מייספייס ו-Facebook. גם סכומי הגיוס של שתי האחרונות עלו על פרנדסטר - מיי ספייס נרכשה על ידי ניוז קורפ ב-580 מיליון דולר, ופייסבוק גייסה 25 מיליון דולר בסיבוב גיוסים שלישי, לפי שווי של 500 מיליון דולר - כך מסר ל"ג'ורנל" מקורב לנושא.

פרנדסטר מנסה להתאושש, ולצורך כך החליטו חלק מהמשקיעים המקוריים בחברה להזרים אליה 3.1 מיליון דולר נוספים. החברה מנסה עתה למתג את האתר לקהל יעד בגילאי 30-20, במקום לקהל הצעיר יותר הפונה לאתרים המתחרים. החברה אף ערכה שינויים משמעותיים בהנהלתה, ומקווה לעבור לרווח עד סוף השנה או בתחילת השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully