וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדיסק מורידה מחירי נגנים

21.8.2006 / 12:20

המטרה: להתחזק בתחרות מול ה-iPod של אפל. למטרה זאת, תוריד מחירים ותשיק מכשירים חדשים

יצרנית זיכרונות הפלאש סנדיסק, המחזיקה בנתח השוק השני בגודלו בתחום נגני המוסיקה הניידים, מתכוונת להודיע היום על הורדת מחירים ועל הוספת שיפורים במוצריה, על מנת להתחזק מול מתחרתה הגדולה אפל - כך מדווח "וול סטריט ג'ורנל".

נגן המוסיקה הפופולרי של אפל, iPod, מחזיק בנתח של 75.6% משוק הנגנים הניידים בארה"ב, ולא מראה סימני היחלשות עד כה. סנדיסק היא אמנם מתחרתה הקרובה ביותר של אפל, אך קרבה היא דבר יחסי - נגניה של סנדיסק החזיקו ב-9.7% משוק הנגנים האמריקאי ברבעון השני.

סנדיסק מתכוונת להשיק נגן מוסיקה דיגיטלי בשם סנסה e280 במחיר 249.99 דולר, שיהיה בעל נפח אכסון של 8 ג'יגה בייט - כפול מהדגם של אפל בעל המחיר המקביל. סנדיסק אף תוריד מחירים לנגנים אחרים שלה בכ-30%, והיא מתכוונת להשיק מוצר חדש, שלדברי בכירים בחברה ל"ג'ורנל" יעלה פחות מ-100 דולר. המהלך מגיע לקראת עונת החגים הממשמשת ובאה, בה צפויות היצרניות להיאבק על השוק הרווחי של המתנות לחגים.

סנדיסק מייצרת מגוון מוצרים המבוססים על זכרונות פלאש, ובהם כונני זיכרון ניידים, זכרונות למצלמות דיגיטליות ולטלפונים סלולריים, והיא צברה נתח שוק במהירות. החברה החלה רק לפני שנתיים בשיווק קו נגני מוסיקה ניידים המבוססים על שבבי זיכרון הפלאש שלה. ברבעון השני ב-2005 עוד החזיקה ב-3.1% מהשוק בלבד. "המאבק שלנו היה על המקום השני הברור - להתרחק מקריאייטיב, סמסונג וסוני", אמר אלי הררי, מנכ"ל סנדיסק.

בסוף יולי הודיעה סנדיסק על רכישת הישראלית ב-1.55 מיליארד דולר בעסקת מניות. עם זאת, לחלק מבעלי המניות של אם סיסטמס השגות על הרכישה, ואלו מעוניינים להגיש תביעה נגד הנהלת אם סיסטמס ולקבל צו מניעה נגד השלמת העסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • סנדיסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully