וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשושים והמצאות

עינת חורשי

22.8.2006 / 14:16

פעם היו גאדג'טים שווים באמת. עינת חורשי תבהיר לכם את זה בכל שבוע במדור השבועי החדש שלפניכם

לקראת החזרה לבית הספר מציעות לכם יצרניות המחשבים לצייד את מיטב בניכם ובנותיכם במחשבים נישאים - לפטופים, בלעז. אלא שאף אחד מהם לא מושלם: המחשבים של אפל מפתחים כתמי חלודה ועולים באש ספונטנית, אלו של דל מתפוצצים - אף אחד מהם לא יספק את מי שבטיחות ילדיו נמצאת בראש מעייניו (לשאלה מדוע, לעזאזל, צריך לדאוג שלילדינו הרכים לא יתפוצץ לפטופ בפרצוף, במקום לנצל את המומנט, לצלם את האירוע ולהעלות מיד ליו-טיוב, יוקדש טור נפרד).

אם כך, שווה לכם לנסות מחשב נישא, קומפקטי וקטן, מבית יצרנית השעונים היפנית סייקו: ה-UC 2000 Wrist Watch. הוא אינו המילה האחרונה בתחום המחשבים כמתחריו (הוא יצא לשוק ב-1984, שערו בנפשכם!), אך הוא משוכלל לא פחות, ונוח אפילו יותר. המחשב של סייקו מורכב ממקלדת משופרת שניתן לענוד סביב זרוע היד ומסך שניתן לחבר בנפרד. את ההתקדמות הטכנולוגית הגדולה ביותר ניתן לראות במסך המחשב דווקא: מסך שהוא שעון דיגיטלי, ולו ארבע שורות תצוגה בנות עשר תווים כל אחת, וכפתורים גדולים ונוחים להפעלה פשוטה. גם הקסוקרים שבין הילדים יוכלו לקבוע מה השעה במבט מהיר, שכן תצוגת השעה מתבצעת על פני שתי שורות, ועל כן היא גדולה וברורה. שימו לב לגימור המעוגל של מסך המחשב ולצבעים הסולידיים - רמז לכך שהחיים הם לא שחור או לבן (כפי שמציגה זאת סדרת ה-MacBook ה"אלגנטית"), אלא בעיקר גוונים של אפור.

המפרט הטכני כולל את ליבת אפל 2 המתקדמת - אך לא מתקדמת מדי כאותם מחשבי MacBook מצועצעים. עוד כולל המחשב זיכרון מרשים של 2Kb. באין משחקים מסיחי דעת כסוליטייר ושולה המוקשים, המחשב של סייקו יבטיח כי ילדיכם יקדישו את זמנם ללימודים, ויממשו את מלוא הפוטנציאל.

לא ניתן לערער על עליונותו של ה-UC 2000 בתחום הבטיחות, אך לפני שתחושו אל החנויות, בוודאי שואלים אתם שאלה חשובה לא פחות: האם חבריו לכיתה של בני ידפקו לו מכות רצח בגלל המחשב החריג שהוא עונד? הרשו לי להרגיע אתכם, הורים יקרים. מילת הקסם היא רטרו-שיק. למדו את ילדיכם לומר אותה, ותראו איך יהפוך למוביל חברתי בין לילה, כשהוא סוחף אחריו מאות ילדים הצמאים לשמוע את המילה האחרונה בתחום האופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully