וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנה עצמית לפרטי חיפוש

24.8.2006 / 17:42

שתי שיטות להגן על עצמכם מחשיפה בפעם הבאה שחברת חיפוש תחשוף במקרה את נתוני החיפוש של הגולשים שלה

כש-AOL שחררה את פרטי החיפושים של מאות אלפים ממשתמשיה, מיליונים עצרו את נשימתם באימה. הנתונים אמנם לא היו מצורפים לשמות, אבל לכל משתמש ניתן מספר, וחוקרים חרוצים כבר חשפו את זהות משתמשים בעזרת החיפושים הקיימים שלהם.

אבל אל דאגה, יש דרך להיות מוגנים בפעם הבאה שאחת מחברות החיפוש תחשוף את נתוני החיפושים של הלקוחות שלה, בכוונה או בטעות. שני תוספים לפיירפוקס, שנכתבו לאחר הפשלה של AOL, נועדו לספק לכם מידה של פרטיות.

מרמים

TrackMeNot הוא תוסף פשוט לפיירפוקס. הוא שולח מהבראוזר שלכם חיפושים אקראיים למנועי החיפוש השונים כל מספר דקות. מספר מילות החיפוש הנוכחי שלו אמנם קטן, אבל צפוי לגדול. ברגע שיהיו מספיק מילות חיפוש שלא ניתן יהיה לזהותן ולהעיף אותן מהסינון, התוסף הזה אמור לחסל כל סיכוי שמישהו יזהה אתכם על פי החיפושים שלכם ויגלה את החיבה שלכם לנשים בחיתולים.

חוסמים

BlackBoxSearch הוא סקריפט שעובד עם הפלאגין הרב שימושי GreaseMonkey שמאפשר להריץ אינספור סקריפטים שונים באתרים. הסריפט מעביר כל בקשת חיפוש דרך פרוקסי, כך שכתובת ה-IP שתירשם אצל מנוע החיפוש היא לא הכתובת שלכם. GASP הוא פתרון אפקטיבי יותר, אבל דורש התקנה של GreaseMonkey והתקנה של הסקריפט. אנחנו אוהבים את GreaseMonkey, אבל זה תוסף למשתמשים קצת יותר מתקדמים.

נכון לעכשיו, לא ידוע לנו על פתרון לאקספלורר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully