וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית Zune: טושיבה

רויטרס ודידי חנוך

27.8.2006 / 0:41

ענקית האלקטרוניקה תייצר בעבור מיקרוסופט את נגן המדיה שלה. גם המפרט של הנגן המדובר נחשף

כשמיקרוסופט הכריזה על נגן המדיה שלה, Zune, סימן השאלה הגדול היה האם החברה מסוגלת לייצר נגן איכותי. אחרי הכל, מיקרוסופט מעולם לא ייצרה נגן מדיה, ונסיון להשתלט על שוק קיים עם המוצר הראשון של החברה בקטגוריה נראה מעט שאפתני.

אבל לאחר שהגישה את המכשיר למנהל התקשורת הפדרלי האמריקאי לאישור, נודע שמיקרוסופט עצמה לא תייצר את הנגן. הפרטים שפורטו בבקשה, ואשר אושרו על ידי החברה, נראים לא רעים.

מדובר בנגן בעל נפח של 30 גיגה, עם מסך LCD ויכולת לנגן קובצי וידאו ושמע. הנגן יצוייד ביכולות אלחוטיות ויאפשר למשתמשים לשלוח שירים ותמונות למשתמשים אחרים הנמצאים בקרבת מקום. כמו כן, יוכל המכשיר לשמש כמעין מיני תחנת רדיו, שתשדר לארבעה משתמשים סמוכים.

טושיבה מייצרת כיום את Gigabeat, שנחשב לאחד מנגני המדיה הטובים ביותר בשוק. Gigabeat, שאינו משווק בישראל, הוא נגן בעל נפח של 30 גיגה ומסך LCD. אבל המסך שלו קטן ממסך 3 האינץ' של Zune, והוא נטול יכולות אלחוטיות.

פרשנות

אלו בשורות מצוינות בעבור מיקרוסופט וטושיבה כאחד. טושיבה הופכת מיד ליחידה מבין יצרני המכשירים שתואמים את PlaysForSure שזוכה לייצר מכשיר בשיטת ההצפנה החדשה של מיקרוסופט. מיקרוסופט, מצדה, זוכה ליצרן מנוסה ואיכותי לנגן שלה.

גם בעבור רוכשי Zune הפוטנציאלים מדובר בידיעה מעודדת. המכשיר נראה אטרקטיבי יותר כעת, והפך אוטומטית למוצר מעניין יותר.

טושיבה בונה כיום מפעל ענק ביפן לזיכרונות פלאש בשיתוף עם חברת סאנדיסק. מעניין יהיה לראות האם הדור הבא של Zune או זה שאחריו יכלול זכרון פלאש במקום הכונן הקשיח של הדור הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully