וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון סיימה פיילוט לייעול השירות

ערן גבאי

27.8.2006 / 15:06

פלאפון העבירה חלק מהשירות לפתרונות בשירות עצמי והקטינה את כמות הפניות הישירות בכ-25%

מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, ממשיך לייעל את החברה. ל-TheMarker נודע כי חברת פלאפון סיימה לבצע פיילוט בליווי חברת מקינזי לייעול כל מרכזי השירות של החברה. במקביל, החלה פלאפון בחודשים האחרונים להעביר יותר ויותר פעילויות שירות לפתרונות בשירות עצמי, והקטינה את כמות הפניות הישירות לחברה בכ-25%.

פלאפון שכרה לפני כארבעה חודשים את שירותיה של חברת הייעוץ מקינזי, המתמחה בשיפור תהליכים והגדרת שיטות עבודה, לטובת יישום תהליכי התייעלות נוספים בחברה, כשהמטרה המוצהרת של שרון היתה לחסוך מיליוני שקלים בשנה.

מקינזי ליוותה את פלאפון ביישום תהליכי ההתייעלות, שכללו צמצום של מבנה ההוצאות, חיזוק של היתרונות העסקיים, הגדרת תהליכי עבודה קצרים ופשוטים יותר, ירידה בעלויות ושיפור בשירות הלקוחות.

מאז כניסתו לתפקיד המנכ"ל, באוקטובר 2005, הוביל שרון שורה של מהלכי התייעלות שקטים בפלאפון, במסגרתם אוחדו חטיבת השירות והמכירות וצומצמו כ-200 משרות. ב-9 החודשים האחרונים צמצם שרון עוד 500 משרות בפלאפון.

שיעור הרווחיות התפעולית בפלאפון מתוך סך ההכנסות של החברה הגיע ברבעון השני של 2006 לכ-15%, לאחר שב-2005 הוא היווה כ-10% מההכנסות בלבד. גם במונחי EBITDA הגיעה פלאפון ברבעון השני של 2006 לכ-305 מסך ההכנסות, בעוד ב-2005 הסתכם שיעור ה-EBITDA בכ-25% בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully