וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשושים והמצאות

עינת חורשי

29.8.2006 / 14:50

עינת חורשי שוב מגיעה לקצה החזית הטכנולוגית ומבצעת בה חפירות ארכיאולוגיות. והפעם: רדיו שעון

אם אתם, כמוני, מחסלים שעונים מעוררים בקצב של אחד לשבוע, בערך, אולי תמצאו עניין בפיתוח הבא: שעון מעורר שהוא גם רדיו. איך לא חשבו על זה קודם?

במקום להתעורר לצלילי השעון הצורמים, ולרצות להעיף אותו לכל הרוחות ורק שישתוק כבר, הטכנולוגיה חדישה ביותר מגויסת כדי לעורר אתכם לצלילי תחנת הרדיו החביבה עליכם, עם מוזיקה רכה, שתפתח לכם את הבוקר בחיוך. בחרנו בעבורכם ממיטב המוצרים שיוצרו בטכנולוגיה המהפכנית הזו - הרי לא תרצו לקנות את השעון הראשון בשוק ואז לגלות שהחוגות האחראיות על כיוון תחנות הרדיו או השעה, התפרקו או התרופפו. לא יעלה על הדעת ששעון שהשקעתם בו את מיטב חסכונותיכם לא יספק לכם את הטוב ביותר.

השעונים החדשניים נראים ככל שעון מעורר אחר, אך הם קלים יותר במשקלו ובסיסם הרחב מאפשר להציבם למראשות מיטתכם מבלי שייפול. גם ההפעלה נוחה ביותר: כפתורים המאפשרים לכוון את עוצמת השמע, וכפתור חבוי המאפשר לכם לכוון את השעה בה אתם מעונינים להתעורר. כמו כן, וזהו חידוש של ממש, תמצאו פה כפתורים המאפשרים להפעיל את הרדיו בנפרד ואף למצוא את תחנת הרדיו החביבה עליכם – וחלקם פועלים לא רק בגלי AM, אלא אף FM!

היצרנים, חברות משובחות כגון סאניו (הידעתם שהם האיינשטיין של יפן?) וג'נרל אלקטריק, עיצבו את השעונים בטוב טעם, כיאה לאפנת שנות ה-60. אין ספק שמוצרים אלה יסחטו קריאות התפעלות מהאורחים, שיעריכו את חוש העיצוב שלכם ואת המסירות שלכם למיטב המכשור החדשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully