וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הבלוגים

דידי חנוך

31.8.2006 / 11:26

היום הוא יום הבלוגים העולמי, שבו ממליצים בלוגרים מרחבי העולם על בלוגים אחרים. גם אנחנו

וואלה!מחשבים אינה בלוג, אבל האם זה ימנע ממני מלהשתתף בבלוגדיי? מה פתאום! אני תובע את זכותנו ההיסטורית להעמיד פנים שאנחנו בלוג למשך מאמר אחד, ולהשתתף בקונספט המשובח על ידי כך שאמליץ על חמישה בלוגים בהתאם לכללי יום הבלוגים.

ומה הם כללי יום הבלוגים? ובכן, יש להמליץ על חמישה בלוגים שסביר שיהיו חדשים לקוראיך. בלוגים מארצות אחרות, או בלוגים שעוסקים בנושאים אחרים ממך, או סתם בלוגים חדשים. אקח את הכללים ברצינות ואמליץ על חמישה בלוגים מארצות אחרות שלא עוסקים בטכנולוגיה. לאו דווקא בלוגים חדשים. לצערנו, קריאת Engadget, Oh Gizmo, Gizmondo, Shiny Shiny (וכל שאר הבלוגים שקוראים במערכת וואלה!מחשבים בחיפוש אחר גאדג'ט היום הבא) תופסת את כל הזמן בו הייתי מוצא בלוגים חדשים ומעניינים. אז, מבלי לבזבז עוד מילים, הנה חמישה בלוגים שאני אוהב:

Yay Sports!

אני קורא (או מסמן כאילו קראתי בתוכנת ה-RSS שלי) הרבה בלוגי ספורט, עקב חיבתי ארוכת השנים לליגות הכדורסל והפוטבול האמריקאיות. מבין אלה, Yay שומר על האיזון המוצלח ביותר בין הומור לאינפורמטיביות, ומספק גם תמונות משעשעות וקישורים מעניינים.

TVSquad

חוץ מוואלה!תרבות, זה המקור המרכזי שלי לחדשות בנוגע לטלויזיה אמריקאית. תקצירים של פרקים חדשים וישנים והרבה מאד חדשות. כותבי הבלוג קוראים את כל עיתונות הבידור ואתרי הבידור האמריקאים כדי שאני לא אצטרך לעשות את זה, ואני מעריך את זה.

The Beat

היידי מקדונלד שימשה כעורכת קומיקס במשך שנים, עד שעשתה את ההסבה לעיתונאית קומיקס. וכיום היא בלוגרית הקומיקס של פבלישרס ויקלי. היא חדה וחריפה ומעודכנת, ומסקרת את עולם הקומיקס ותרבות הקומיקס ותרבות הגיקים באופן כללי.

Shaken & Stirred

גוונדה בונד, האישה עם השם המוצלח בעולם, היא כותבת ועורכת. הבלוג שלה עוסק במדע בדיוני, טלויזיה, וכל דבר אחר שמעניין אותה. הלינקים שלה משובחים, הכתיבה שלה מצוינת, והיא גם בנאדם מקסים באופן כללי. ובעלה הוא מהסופרים הצעירים המוכשרים ביותר במדע הבדיוני כיום

הבלוג של ניל גיימן

טוב, עכשיו אני קצת מרמה. הבלוג של גיימן מוכר לישראלים לא מעטים, מכיוון שהוא סופר פופולרי בארץ ובלוגר מאד פופולרי בעולם כולו. וחוץ מזה, הוא בא לארץ עוד קצת יותר מחודש לפסטיבל אייקון (גילוי נאות: כותב שורות אלה הוא חבר בסגל אייקון). אבל הוא ניל גיימן, והבלוג שלו הוא בלוג משעשע, מעניין ואינפורמטיבי בענייני ספרות, קומיקס, תרבות, משפחה, ועוד.

ועכשיו תורכם

לאחר שאני חשפתי את הרשימה שלי, עכשיו תורכם: ספרו לנו על הבלוגים האהובים עליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully