וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

1.9.2006 / 2:00

זיכרון פלאש USB בצורת... מזרק? למה? מה הנימוק? כנראה שמישהו שם אוהב את כותבי מדורי גאדג'טים

העולם מלא גאדג'טים טובים. יש כל כך הרבה דברים מגניבים שם בחוץ. באמת שאנחנו לא מתקשים למצוא כל יום גאדג'ט מגניב להעלות לאתר. אבל לפעמים... לפעמים אנחנו נאחזים בתחושת ייאוש נוראה. תחושה שכל עולם הגאדג'טים הוא עולם ריקני וחסר משמעות שכל מטרתו לבאס לנו את הצורה.

רגשות כאלה ממלאים אותנו כשאנו מתבוננים בפריטים כמו גאדג'ט היום הנוכחי, זיכרון פלאש USB בצורת מזרק. מי המציא את הדבר הזה? למה המציאו את הדבר הזה? הרי צריך להוציא את הזיכרון עצמו (שתופס את המקום של הפלנג'ר במזרק) מהדבר הזה כדי להכניס אותו למחשב. אין לזה שום ערך מעשי. אין לזה שום ערך אסתטי. אחד מהעורכים כאן הציע, לפני שראה את התמונה, שאולי מדובר בגירסת הגאדג'טים להרואין שיק... אבל למזרק שמנמן כזה אין מקום בעולם שבו המילים הרואין ושיק מתחברות.

אבל לא נורא! אנחנו מתנחמים בכך שאפילו היצרן של הזוועה הזאת לא העלה אותה לאתר שלו. כנראה שגם הם יודעים שלא ממש מדובר בשיחוק. ויום אחד אנשים יבינו שגאדג'טים צריכים להיות מועילים, מגניבים או שניהם, ושעיצוב אמור לסייע למוצר, לא לפגום בשימושיות שלו. וחוץ מזה, אם לא היו גאדג'טים גרועים כל שבוע, מה היינו עושים עם המדור הזה?

לסיכום, עיצוב מזעזע וחסר פואנטה הוא זה שהביא לזיכרון פלאש USB בצורת מזרק את התואר הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully