וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: עט לייזר USB

5.9.2006 / 1:11

כל מהות ה"גאדג'ט" במכשיר אחד שעושה שלושה דברים... בנוסף: עדכון בהמשך למדור מיום ראשון

מהו גאדג'ט? גאדג'ט הוא פריט קטן, בדרך כלל אלקטרוני, שעושה יותר מדבר אחד והוא מגניב. גאדג'ט היום שלנו הוא זיקוק של מהות התופעה לפריט אחד מושלם... ומיותר עבור רובנו.

מה יש לנו שם? שלושה דברים.

ראשית, זה עט. עם דיו וכאלה, שכותב. אתם בטח זוכרים את זה מהימים שלפני המחשב הנייד שלכם. טוב, נודה באמת. אפילו אנחנו משתמשים בעטים מדי פעם, כשאין ברירה.

חוץ מזה, זה עט לייזר. המצאה שנועדה למצגות והפכה במהרה לדרך להציק לחבריכם ולפגוע להם מהותית בראייה. זה שימושי עבור קצינים בצה"ל ואנשים שמעבירים מצגות, אבל משעשע בעבור כוווולם.

וכמובן, איך אפשר בלי זיכרון פלאש עם חיבור USB? עלותו של זיכרון פלאש USB ליצרנים כיום נמוכה כל כך, שניתן לתקוע כזה כמעט בכל גאדג'ט אפשרי. וכך עשתה חברת בראנדו הבריטית (או לפחות כך עשה היצרן הסיני של הגאדג'טים שהם מוכרים).

הפריט המשובב הזה עולה 27 דולרים. תבלו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עדכון בנוגע ל-SW-200 של סוני

קוראינו המתמידים ודאי זוכרים שהבטחנו עדכון בנוגע לזמינותו בישראל של סוני ווקמן SW-200, גאדג'ט היום המרהיב מיום ראשון. ובכן, נציגנו שוחח עם חברת ישפאר, יבואנית סוני. הבשורות רעות: ישפאר לא מתכננים להביא לארץ את המכשיר נכון לעכשיו. אם אתם רוצים לשנות את רוע הגזירה, אנחנו ממליצים שתתקשרו לישפאר ותסבירו להם כמה אתם רוצים לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully