וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AOL: שירותי האינטרנט בחינם מצליחים

רויטרס

20.9.2006 / 9:17

חטיבת האינטרנט של טיים וורנר דיווחה על גידול מהיר מהצפוי במספר המנויים החדשים

טיים וורנר דיווחה אתמול על הצלחה של שינוי האסטרטגיה שלה בחטיבת האינטרנט AOL, במסגרתה החלה החטיבה להציע את מרבית שירותיה בחינם. לדברי החברה, מאז המהלך גדל מספר המשתמשים החדשים בקצב מהיר מהצפוי, והחברה הצליחה לקצץ בעלויות.

ג'פרי ביוקס, סמנכ"ל התפעול של טיים וורנר, אמר למשקיעים בכנס של גולדמן סאקס כי אסטרטגיה זו משכה משתמשים חדשים מעבר למי שבעבר היה לקוח בתשלום של השירות המקוון. כ-40% מהמשתמשים החדשים לא היו מנויים בעבר, לדברי ביוקס. ?פירוש הדבר כי יש ביקוש ל-AOL מעבר למאגר המשתמשים הקיים", הוסיף ביוקס.

בנוסף, מנויים שבעבר שילמו עבור שירותי AOL, עברו לשירותים המוצעים בחינם בקצב מהיר מהצפוי, לדברי ביוקס. הוא הוסיף כי מכירת שטחי הפרסום טובה מאוד, מבלי לפרט. הצמיחה בפרסום אינה צפויה לקזז את הירידה בהכנסות מדמי מנוי בשנה או שנתיים הקרובות, אך מדובר במקור הכנסות רווחי יותר בטווח הארוך, אמר ביוקס.

באוגוסט אמרה AOL כי בכוונתה לשפר את מכירות הפרסום המקוון באתריה באמצעות משיכת יותר משתמשים לשירותיה. AOL הפכה את השימוש בשירותים - כמו הדואר האלקטרוני, המסרים המיידיים והווידיאו המקוון - לחינמי, לאחר שנים בהן גבתה תשלום עבור שירותים אלה.

החברה ממשיכה לקיים את שירות הגישה בחיוג לאינטרנט, אך אינה מתכוונת להמשיך לשווק את השירות. AOL, בעבר מלכת השירותים המקוונים, איבדה מיליוני מנויים בתשלום בשנים האחרונות, על רקע מעבר של מנויים לספקיות אינטרנט מהיר. ?אנשים לא עזבו את AOL כיוון שלא אהבו את האתר, אלא כיוון שרצו לעבור לאינטרנט מהיר", אמר ביוקס.

הצעת השירותים בחינם מאפשרת למנויים שוויתרו בעבר על חשבון הדואר האלקטרוני שלהם לחזור ולקבל את אותה כתובת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully