וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראבלוג נמכר לנטוויז'ן

ליאור הנר

4.10.2006 / 12:31

אחרי תקופה ארוכה של שמועות לגבי מכירתו של אתר הבלוגים הגדול בישראל, ישראבלוג, נמכר אתמול האתר לנטוויז'ן, מפעילת פורטל נענע

שירות הבלוגים הוקם ב-2001 על ידי יריב חבוט, שמתפעל את האתר ב-5 השנים האחרונות. בחודשים האחרונים אמר חבוט בראיונות כי קיבל מספר הצעות מכירה, אך אף אחת מהן לא התאימה לו. לפני כשנתיים העביר חבוט את אחסון האתר לשרתי נטוויז'ן במסגרת שיתוף פעולה אך לא מכר אותו. נטוויז'ן, שהקימה את פורטל האינטרנט נענע ב-1999, לא איחדה את התוכן של ישראבלוג לתוכו.

במהלך 5 שנות פעילותו צבר האתר עשרות אלפי משתמשים פעילים ומאות אלפי גולשים נאמנים הפוקדים אותו מדי חודש. לדברי חבוט, בכתבה שפירסם באתר נענע, מעורבותו ירדה במהלך השנים וישנם מספר מתנדבים שסייעו לו בניהול האתר. כיום נפתחים בכל חודש 5,000 בלוגים חדשים וישנם כבר יותר מ-300 אלף בלוגים באתר, למרות שרובם לא פעילים. מספר הכניסות, לפי המפורסם באתר, עומד על כמיליון ומאתיים אלף גולשים בחודש.

לדברי חבוט, הוא קיבל את הרעיון להקמת האתר כשקרא על בלוג ישראלי באנגלית ב"קפטן אינטרנט" והחליט ליצור פלטפורמה עברית לתכנים. בשנים האחרונות תרמה קהילת הבלוגים של ישראבלוג רבות להחדרת המודעות לעולם התוכן העצמאי ברשת בקרב הציבור הישראלי. הידיעה על המכירה עצמה פורסמה אף היא, בבלוג המאוחסן בישראבלוג על ידי משתמש המכונה ELN ומאז צוטטה בבלוגים רבים, בינהם בבלוג של ולווט אנדרגראונד ב-TheMarker. עדיין לא פורסמה הודעה רשמית של נטוויז'ן ולא ידוע האם תבצע שינויים באתר וכיצד תשלב אותו בפורטל נענע.

לאחרונה מוזגה נטוויז'ן, בבעלות אי.די.בי של נוחי דנקנר, עם ברק וגלובקול ויצרה חברה משותפת המחזיקה בשליש משוק ספקיות האינטרנט ושליש משוק השיחות הבינלאומיות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully