וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטרס תפתח סניף במשחק "Second Life"

סוכנויות הידיעות

16.10.2006 / 14:17

בכך תהיה רויטרס לסוכנות הידיעות הראשונה הפורצת לעולם הווירטואלי

אדם פאסיק, כתב טכנולוגיה ברויטרס, שבעבר היה עם הרגליים באדמה, מוביל את המשרד הווירטואלי הראשון של רויטרס, בעולם של משחק המחשב "סקנד לייף". אף כי כתבים עצמאיים ובלוגרים רבים כבר פירסמו כתבות בעולמות וירטואליים שכאלה, רויטרס היא סוכנות הידיעות הראשונה המקצה עיתונאי במשרה מלאה לכך.

סקנד לייף, שנוצר על ידי חברת לינדן לאבס, הוא עולם מציאותי בו יותר מ-850 אלף איש יוצרים קשר ביניהם, באמצעות אוואטארים ? דמויות מצוירות המייצגות את השחקנים. הדמויות קונות איים על מנת להקים בהם בתים או עסקים ומוכרות זו לזו כל דבר, מבתים שעוצבו בפוטושופ, ועד לנעליים וירטואליות. המטבע המקומי הוא לינדן דולר, שנסחר ב-280 לינדן לדולר אמריקאי. בספטמבר, עסקות בין משתמשים הסתכמו ב-7.1 מיליון דולר.

האוואטאר של פאסיק, אדם רויטרס, מעוצב על פי דמותו של העיתונאי, ומחזיק בתעודת עיתונאי. הוא יקים את משרדו בבניין וירטואלי הנראה כמו שילוב של משרדי רויטרס בלונדון ובניו יורק. אף כי שחקנים הנכנסים למשרד יוכלו לגשת לחדשות של רויטרס גם מהעולם האמיתי, הכתבות שיפרסם פאסיק בעולם הווירטואלי יהיו מוגבלות לשחקני סקנד לייף. אחד המאמרים הראשונים בוחן את הבנק הגדול בסקנד לייף הגובה ריבית שנתית של 40%. מאמריו יפורסמו ב-secondlife.reuters.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully