סמסונג רוצה שתתלהבו מה-Galaxy Note 2, שיוצג ככל הנראה בשבוע הבא בברלין. הקדימון אותו פרסמה החברה לאירוע שייערך ב-29 באוגוסט מלא בסופרלטיבים ובמשפטי השראה כאלה ואחרים, עם מעט מאוד תוכן שמתייחס ישירות למכשיר, וכמה תמונות מטושטשות של העט שלו.
יחד עם הסיסמה "כשרגעים קסומים מתעוררים לחיים, הכל הופך להשראה", ותמונות של הבמאי וים וונדרס מסתובב ברחבי ברלין, מסבירים בסמסונג כי "כל הדברים שאותם אתם יכולים לעשות כהרף עין, עם דבר כל כך קטן וקל, כל אחד יכול לעשות את זה. היו יצירתיים. ב-29 באוגוסט, בברלין, הרגעים הקסומים שלכם יתעוררו לחיים".
לסמסונג יש נטייה להפיק סרטוני אווירה כאלה כדי להלהיב את הקהל, בייחוד בשנים האחרונות, אז החלו בכירי החברה להרצות במסיבות עיתונאים על קונספטים פילוסופיים כמו "הומניזם דיגיטלי" ו"דיגיטליות אנושית". השיא היה השנה, עם הצגת סיסמת השיווק "עוצב עבור בני אדם, בהשראת הטבע" עבור הגלקסי S3. והשיווק, יש לומר, עובד סמסונג מכרה 10 מיליוני גלקסי S3 בפחות מחודשיים.
עוד בנושא:
גם טאבלט ה-Note נחשף
ביקורת: Galaxy S3
סמסונג רוצה להראות לכם קסם
20.8.2012 / 11:00