וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאבלט ה-Note של סמסונג נחשף מחדש

סמסונג חשפה מחדש את הטאבלט שלה עם עט מגע - Galaxy Note 10.1, שדומה כעת הרבה יותר לגלקסי S3

סמסונג הציגה, שוב, את ה-Galaxy Note 10.1, ומתכננת להתחיל לשווק אותו במהלך חודש אוגוסט. ענקית הטכנולוגיה חשפה היום את הגרסה המעודכנת של הטאבלט החדש שלה, אשר הוצג לראשונה בתערוכת ברצלונה בפברואר, אך הוחזר מאז ללוח השרטוטים ועובר עכשיו השקה מחודשת. הדבר הבולט ביותר שהשתנה בחצי השנה שעברה הוא העיצוב, שכעת דומה הרבה פחות לאייפד של אפל. יש לזכור כי במקרה של הגלקסי טאב 10.1 – אפל ניסתה (והצליחה) לאסור את מכירת גרסתו הראשונה לאחר שטענה כי סמסונג הפרה את זכויות העיצוב של אפל.

חידוש נוסף אולי לא נראה מבחוץ, אך אמור להיות מורגש – המעבד ב-Note 10.1 הוא כעת מעבד אקסינוס במהירות 1.4 גיגההרץ, אותו המעבד שנמצא בגלקסי S3, יחד עם שני גיגהבייטים של זכרון מובנה. מערכת ההפעלה שתגיע עם המכשיר היא אנדרואיד 4 (בינתיים לא 4.1 החדש), ועליה ממשק העל של סמסונג. נזכיר כי הייחוד של מכשירי ה-Note היא שכבת מגע מיוחדת, רגישה הרבה יותר מזו של טלפונים וטאבלטים רגילים, שמטרתה לאפשר שימוש מדוייק בעט מגע המצורף אל המכשיר. בו בזמן, המסך עצמו אינו משתווה מבחינת הרזולוציה לזה של האייפד החדש.

מעבר לכך, מתמקדת סמסונג בהיצע התוכנה והיכולות של המכשיר. כך, חוץ משילוב של גרסה ניידת לפוטושופ בתוך ה-Galaxy Note 10.1, מציג הטאבלט מספר יכולות שאין אצל מתחריו. בין השאר, חלק מהיישומים יכולים לפעול רק על חצי מהמסך, ולחלוק את שטח המסך עם יישום נוסף בו זמנית. מעבר לכך, וכמו ב-Galaxy S3, ניתן "להדביק" חלון וידאו כך שלא יוסתר על ידי יישומים אחרים.

בסמסונג טרם חשפו את המחיר של ה-Note 10.1, אך כבר מוכנים להגיד שהוא יגיע בגרסת Wifi בלבד, גרסה עם קישוריות סלולרית בדור 3, וגרסה מיוחדת עבור ארה"ב עם קישוריות סלולרית בדור 4 . פרטים נוספים על המכשיר יתקבלו ככל הנראה במהלך מסיבת העיתונאים אותה תערוך סמסונג בארצות הברית ב-15 באוגוסט. מסיבת עיתונאים נוספת, שנקבעה ל-29 באוגוסט בברלין, תביא לנו ככל הנראה גם את ממשיך דרכו של טלפון ה-Note עצמו – Note 2.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully