וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תחשוף סמסונג בשלושת אירועיה החודש?

סמסונג שלחה הזמנות עיתונאים לשלוש מסיבות עיתונאים שתתקיימנה במהלך חודש אוגוסט. אך מה ייחשף בהן?

חודש גדול לסמסונג עם לא פחות משלוש מסיבות עיתונאים מאסיביות. אך על מה תכריז החברה בהן? הרמזים נמצאים בהזמנות. שתיים כאלה נשלחו ב-24 השעות האחרונות לעיתונאים ברחבי העולם - אחת מזמינה אותם לאירוע בניו יורק ב-15 באוגוסט, השניה לאירוע בברלין ב-29 באוגוסט. האירוע השלישי יתקיים גם הוא בברלין, יום לאחר זה הראשון.


"הכירו את הדרך החדשה" כתוב על ההזמנה לאירוע הניו-יורקי, עם רישום עט של מה שנראה כמו טאבלט. הכוונה, יש להניח, היא ל-Galaxy Note 10.1 - טאבלט עם יכולת שימוש בעט מגע שהוצג עוד בפברואר בתערוכת ברצלונה, אך אז נעלם מניסיונות השיווק של סמסונג, ככל הנראה לאחר שחזר לשולחן הפיתוח. נזכיר כי עוד בשנה שעברה עשתה סמסונג טריק דומה - הציגה שני טאבלטים בברצלונה, ואז הציגה אותם מחדש לאחר מספר חודשים, כשעיצובים שונה כך שיהיה תחרותי יותר מול האייפד של אפל.

"כשרגעים קסומים מתעוררים לחיים" הוא הסלוגן של מסיבת העיתונאים בברלין - אירוע מסדרת אירועי Samsung Unpacked. גם כאן הרמז הוא עט מגע, והשמועות גורסות על כך שזהו העיתוי בו תחשוף החברה את Galaxy Note 2 - הדור החדש של הטלפון עם המסך העצום ועט מגע. הדור הראשון הפך לאחד המכשירים המצליחים ביותר של סמסונג בשנה האחרונה, לאחר שהוכרז בברלין לפני שנה.

בו בזמן, דווקא האירוע הניו-יורקי עשוי להיות הבמה בה ייחשף Note 2, והאירוע בברלין אירוע של Note 10.1. או, אולי, שני המכשירים עליהם אנחנו יודעים ייחשפו באירוע הראשון, ואת האירוע בברלין תקדיש החברה לחשיפת מוצר חדש לגמרי - מצלמת גלקסי, למשל. יש לזכור גם כי במהלך המשפט שלה עם אפל, חשפה סמסונג את דבר קיומו של טאבלט נוסף, בעל מסך של 11.8 אינץ', אשר גם הוא אמור להיחשף השנה.


האירוע השלישי, שיתקיים ב-30 באוגוסט, גם הוא בברלין, הנו הכי פחות מסקרן. מדובר במסיבת העיתונאים השנתית של סמסונג בתערוכת IFA, בה עתידה החברה לחשוף מסכים חדשים, מצלמות חדשות וגם מוצרים לבנים - ממכונות כביסה ועד תנורים חכמים.

עוד בנושא סמסונג:

סמסונג נגד בית המשפט - חשפה ראיות שנאסרו
סמסונג חושפת את דבר קיומו של טאבלט חדש

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully