וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג נגד בית המשפט: חשפה ראיות שנאסרו

1.8.2012 / 12:10

למרות איסור בית המשפט חשפה סמסונג תמונה של דגם שלה שקדם לאייפון וטענה שאפל עצמה העתיקה מסוני

סמסונג מעצבנת את בית המשפט. בפרק הנוכחי בסאגה הבלתי נגמרת של משפט אפל-סמסונג על הפרה, לכאורה, של זכויות יוצרים של אפל על ידי סמסונג - הדליפה סמסונג לעיתונות תמונות שבית המשפט אסר עליה להראות.

סמסונג ביקשה מספר פעמים להציג במשפט שתי ראיות: הראשונה היא צילום של דגם אבטיפוס לטלפון סלולרי שהיה בפיתוחה עוד לפני 2007 - שנת הצגת האייפון. הדגם, שמספרו F700, מציג מסך אייקונים הדומה למדי לזה של האייפון. הראיה השניה היא תכתובות אי-מייל פנימיות באפל המלמדות שהחברה רצתה לייצר "עיצוב סטייל סוני" לטלפון שלה, וכוללות שרטוט שדומה לכאורה לעיצוב לטלפון סלולרי עליו עבדה סוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפל בעצמה לא מקורית? המסמך שנחשף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט סירב לבקשה מכיוון שהחברה הביאה את הראיות בשלב מאוחר מדי במשפט. בשלב זה שלחה סמסונג לעיתונות את התמונות האסורות להצגה במשפט וציינה ש"הראיות שהוצאו החוצה היו יכולות לבסס מעבר לספק שסמסונג לא העתיקה את עיצוב האייפון. "משמעות הוצאת הראיות היא שלמרות שאפל הורשתה לטעון שלא בצדק שה-F700 הוא העתק של האייפון, סמסונג לא הורשתה לספר למושבעים את הסיפור המלא ולהראות את העיצוב שקדם לאייפון, לצד טלפונים אחרים שהיו בפיתוחה של סמסונג ב-2006".

השופטת לוסי קו זעמה על האקט של סמסונג, שהגיע לאחר שהחברה הגישה כעשר בקשות להציג את הראיות ואף התחכמה והציגה שקופית של ה-F700 בתחילת הצהרת הפתיחה שלה במשפט. היא דרשה שעורך הדין של סמסונג יצהיר מי עמד מאחורי הפרסום האסור. אפל, מצידה, טוענת שההשראה לאייפון לא הגיעה מסוני, ושהשרטוט שלה היה סתם ניסיון שנועד למען ההנאה והתבסס על רעיון קיים שלה.


עוד בנושא

- סמסונג חושפת טאבלט חדש בבית המשפט
- אפל תודיע בפומבי: 'סמסונג לא העתיקה'
- אפל נגד סמסונג: עוד נצחון לאפל בבית משפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully