וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תודיע בפומבי: 'סמסונג לא העתיקה'

19.7.2012 / 11:49

לאחר שהפסידה בתביעת זכויות יוצרים, תיאלץ אפל לפרסם בעיתונות הבריטית שסמסונג לא העתיקה את עיצוב האייפד

מבוכה לאפל: לאחר ששופט בריטי פסק שמחשב הלוח "גלקסי טאב" מבית סמסונג לא העתיק את עיצובו של האייפד של אפל, כעת נדרשת האחרונה להצהיר על כך בעצמה. קולין בירס, השופט שנתן את פסק הדין המקורי (בו הכריז בין השאר כי הגלקסי טאב "אינו קול כמו האייפד"), קבע כי אפל תפרסם מודעה בעיתונות הבריטית בה תיידע את הציבור בפסיקה זו. ואם זה לא מספיק: על החברה גם לפרסם מודעה זו באתר הבריטי שלה למשך חצי השנה הקרובה. עם זאת, סירב השופט לבקשתה של סמסונג לאסור על אפל להמשיך ולהצהיר פומבית שהגלקסי טאב מפר את זכויות היוצרים על העיצוב שלה. "הם זכאים לדעה משלהם", אמר.

אפל, כמובן, לא מרוצה מההחלה. "משמעותו של הצו היא שאפל תצטרך להעלות מודעת פרסומת לסמסונג. אף חברה לא אוהבת להתייחס ליריבתה באתר שלה", אמר ריצ'רד האקון, עורך הדין של אפל.

במקביל לקרב המשפטי בין אפל לסמסונג שהוכרע באנגליה, החברות נאבקות בתביעות דומות על העתקה גם בארצות הברית, גרמניה והולנד. אפל אף מתכוננת לערער על פסק הדין הבריטי לטובת סמסונג. אפל אף מנהלת מאבקים משפטיים דומים עם גוגל, בטענה שהחברה העתיקה פיצ'רים של מערכת ההפעלה iOS מתוצרתה במערכת ההפעלה אנדרואיד.


עוד בנושא:

- שופט באנגליה: "הגלקסי טאב אינו 'קול' כמו האייפד"
- אפל נגד סמסונג: עוד נצחון לאפל בבית משפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully