מחקר חדש מצא כי הפופולריות של פייסבוק בקרב מתבגרים עלתה. כמעט מחצית מבין 4,517 המשתתפים בסקר שערכה חברת המחקר פורסטר השיבו כי הם משתמשים בפייסבוק כעת יותר מאשר לפני שנה. לפי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל". המשיבים בסקר היו בני הגילאים 12 עד 17. סקר זה שובר הנחות קודמות שהחלו להיערם, אשר טענו כי הרשת החברתית הגדולה בעולם מאבדת אחיזה בקרב מתבגרים לטובת פיתוחים כמו אינסטגרם, שנמצאת בבעלותה היום. החוקרים אף צופים שהאימוץ של פייסבוק בקרב בני נוער יגבר עוד יותר, הודות לשימוש העולה בסמארטפונים בגילאים הללו.
פייסבוק גם הצטרפה בימים האחרונים לחברות כמו גוגל (30% נשים) וכמו לינקדאין (39% נשים) וחשפה לראשונה נתונים אודות הגיוון המגדרי והאתני המאפיין את מצבת עובדיה. כמו לינקדאין, הנתונים הנוגעים למוצא אתני מתייחסים לעובדים בארה"ב בלבד, ואילו הנתונים המגדריים כוללים עובדים מרחבי העולם. לפי נתוני פייסבוק, 69% מעובדיה ברחבי העולם הם גברים לעומת 31% נשים. במחלקות הטכנולוגיות שלה הפער המגדרי חריף הרבה יותר: 85% לטובת הגברים לעומת 15% נשים בלבד; 57% מהעובדים בתחומי ארה"ב הם לבנים, לעומת 34% אסייתים, 4% היספנים ו-2% שחורים.
עוד בנוגע לפייסבוק, מקור בחברה חשף בפני כתב טק-קראנץ', כי החברה עובדת על פיתוח גרסה של פייסבוק המיועדת לשימוש במקומות עבודה. אותו מקור, שהפרויקט שכינה "FB@Work" (קיצור של "פייסבוק בעבודה") מתרכז לדבריו בלונדון, לא הרחיב בנושא. האם מדובר בגרסה מקצועית שתתן מענה ללינקדאין? דובר פייסבוק השיב לפניית האתר באומרו שהחברה אינה מגיבה לשמועות.
מריסה מנמנמת ומתנצלת
מדורי הטכנולוגיה חגגו בימים האחרונים סביב הדיווחים על האיחור של מנכ"לית יאהו מריסה מאייר לפגישה עם מפרסמים בכירים. לפי הדיווחים, מאייר לא התעוררה בזמן לארוחת הערב, שנערכה בצרפת, ואיחרה אליה בשעתיים. מאייר אמרה בראיון לבלומברג: "אני חושבת שזה מצער כמה תשומת לב ארוחת הערב הזו קיבלה. איחרתי. התנצלתי בפני IPG (החברה שעומדת מאחורי האירוע, ומתוארת כאחת מארבע הקבוצות החזקות בתחום בעולם) באותו זמן ובשום אופן לא התכוונתי שזה יהיה עלבון עבורם".
האם צריך להזכיר שלגברת מאייר, יש לה ילדה קטנה בבית שגם מגיעה איתה למשרד לפעמים. מגיעה לה קצת לישון מידי פעם בלי שזאת תהיה כותרת ראשית.
גוגל רוכשת
בהמשך להכרזותיה של גוגל מכנס המפתחים Google I/O 2014 שנפתח אמש, הודיעה גוגל על רכישתה של חברת סטארט-אפ בשם Appurify, אשר מספקת כלים למפתחי אתרים ואפליקציות. לפי הדיווח בטק-קראנץ', השירות של החברה הנרכשת יישאר פתוח לשימוש, אך צוות של החברה ישולב מעתה בגוגל.