וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון 6 יושק בספטמבר. כנראה

הרשת ממשיכה להתמלא בשמועות לקראת השקת המכשיר החדש שאמור לכלול גם מנגנון זיהוי טביעת אצבע. וגם: פייסבוק נחסמה בתיאלנד והדו"ח השנתי של האינטרנט שוב איתנו. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
iPhone 5s/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שכבר דווח על קיום המגעים, אפל הכריזה אתמול באופן רשמי על רכישת Beats, יצרנית האוזניות הפופולריות שייסד הראפר ד"ר דרה, תמורת 3 מיליארד דולר. למרות הבעלות החדשה, אפליקציית הזרמת המוזיקה Beats Music תמשיך להיות זמינה בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ווינדוס פון ותפעל במקביל לחנות הורדת המוזיקה של אייטיונס.

בראיון ל-re/code, הסביר מנכ"ל אפל, טים קוק, על ההחלטה לרכוש את Beats: "זה נוגע למוזיקה. מאז ומתמיד ראינו מוזיקה כמפתח לחברה ולתרבות. מוזיקה תמיד הייתה הלב של אפל. היא נמצאת עמוק ב-DNA שלנו". לדבריו, רכישת Beats מביאה לאפל "אנשים נדירים מאוד".

עוד חדשות מכיוון אפל נוגעות לדיווחים חדשים בנוגע לתאריך ההשקה של מכשיר האייפון 6 של אפל. נכון לעכשיו יש להתייחס לכך עוד בגדר שמועה אולם כפי הנראה עומד מאחוריה מקור אמין שטוען כי המכשיר יחל להימכר ב-19 בספטמבר. התאריך פורסם לראשונה בבלוג גרמני ומתבסס כביכול על מקורות בקרב המפעילה דויטשה טלקום.

הרשת גם מתמלאת לאט בשמועות בנוגע לתכונות שצפויות לאייפון 6: לפי דו"ח חדש, כל דגמי האייפון הבאים יגיעו עם מנגנון קריאת טביעות האצבע של אפל, Touch ID. עוד גורסות השמועות כי אפל תשיק את האייפון 6 עם מסך 4.7 אינץ' ולאחריו תשיק אייפון אייר שיהיה בעל מסך גדול של 5.5 אינץ' בדומה למתחרים בשוק דוגמת ה-LG G3 והגלקסי נוט 3.

גוגל לא כל כך מגוונת כמו שהיו רוצים שנחשוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוקים מאיפה שעולם הפוליטיקלי קורקט היה רוצה לראות אותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדו"ח חדש שפרסמה גוגל החושף נתונים אודות עובדיה בארה"ב, התגלה שה"גיוון" העדתי והמגדרי של החברה רחוק מלהיות נקודה להתפאר בה. לפי גוגל, 70% מעובדיה בתחומי ארה"ב הם גברים ו-61% הם לבנים. בכל הקשור למיעוטים, מעסיקה גוגל עובדים שחורים בשיעור של 2%, וכן 3% היספאנים ו-30% אסייתים.

כפי שאפשר להבין, רק 30% מהעובדים הם נשים, ובשדרת ההנהלה זוכות הנשים לייצוג נמוך עוד יותר של 21%, ו-72% מהמנהלים הם לבנים. בפוסט שפרסמה בבלוג הרשמי שלה, הודתה גוגל שהנתונים אינם משביעי רצון: "אנחנו הראשונים להודות שגוגל נמצאת מרחק רב מאיפה שאנחנו רוצים להיות", היא כתבה, והוסיפה ש"להיות ברורים לגמרי לגבי היקף הבעיה זה חלק חשוב מהפתרון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עוד מדינה חוסמת את פייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלבום תיאלנד יחכה שתחזרו לארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שרשתות חברתיות מושתקות ממניעים פוליטים. רק השנה הושבת טוויטר בטורקיה, והאינטרנט שובש באי קרים במהלך הפלישה הרוסית. הפעם מדובר בצבא תאילנד שחסם את פייסבוק. לטענתו באופן זמני, בשל המהומות המתרחשות במדינה על רקע ההפיכה הצבאית בה. בתחילה נטען שחוסר היכולת של משתמשים לגלוש ברשת החברתית נובע מתקלות טכניות, אולם בהמשך הודה משרד טכנולוגיות המידע במדינה כי הרשת החברתית נחסמה זמנית במטרה להרגיע את המפגינים, לפי הדיווח ב- Mashable.

מזכיר המשרד אמר לרויטרס: "חסמנו את פייסבוק באופן זמני. כרגע מתקיים קמפיין שקורא לאנשים לצאת להפגנות נגד הצבא ולכן עלינו לבקש שיתוף פעולה מהמדיה החברתית כדי לעזור לנו לעצור את התפשטות ההודעות הביקורתיות על ההפיכה".

מה חדש באינטרנט?

גבר גולש באינטרנט. ShutterStock
פחות אבל עוד גולש/ShutterStock

מארי מיקר, אנליסטית בתחום האינטרנט שנוהגת לפרסם נתונים ותחזיות מעוררי עניין, פרסמה מספרים חדשים (המצגת המלאה בתחתית הקישור) אודות השימוש ברשת. לפי CBS, בעוד שבשנה שעברה טענה מיקר שמספר התמונות המועלות לרשת ביום אחד יגיע ב-2014 למיליארד – כפול מהכמות שנרשמה באותו זמן – כיום הוא עומד על 1.8 מיליארד, נתון שעולה על התחזית המקורית.

עוד הציגה מיקר זינוק של 81% בהעברת מידע במובייל, והראתה כי הצמיחה בשימוש בסמארטפונים החלה לדעוך, וירידה נרשמה גם בצמיחת הצטרפות גולשים לרשת, כאשר בקטגוריה זו נרשמה צמיחה של 7% בלבד ב-5 השווקים המובילים בשנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully