וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מחליפה לכם מתאמי USB: סכנה בטיחותית

וגם:עיראק חסמה את הרשתות החברתיות, וגוגל משיקה קישורים מיוחדים למונדיאל. חדשות הטק

אפל מחליפה את מתאמי ה-USB הפגומים. , http://www.apple.com, אתר רשמי
המתאם הפגום, מתוך אתר http://www.apple.com/אתר רשמי, , http://www.apple.com

בעלי מכשירי אפל השונים בוודאי מחזיקים מתאם אחד או יותר ל-USB. לפי אפל, זה הזמן לדאוג: החברה הודיעה שחלק ממתאמי ה-5 וואט שמגיעים עם מכשיריה במספר מדינות באירופה, וגם נמכרים בנפרד, עלולים להתחמם יתר על המידה ולהוות "סכנה בטיחותית". לפיכך, יצאה אפל בתוכנית החלפה חינמית למתאמים הבעייתיים, ממודל A1300, ב-37 מדינות, בהן ישראל. תוכנית זו תאפשר למחזיקים במתאם הבעייתי להחליפו במתאם תקין ללא עלות.

כאן תמצאו טבלה עם דרכים לפנות להחלפת המכשירים בישראל, תחת קטגוריית "המזרח התיכון".

עיראק חוסמת רשתות חברתיות

ממים על ארדואן וחסימת טוויטר בטורקיה. טוויטר, צילום מסך
מתוך הממים על חסימת טוויטר בטורקיה/צילום מסך, טוויטר

עיראק החלה לחסום את פייסבוק, טוויטר, גוגל, יוטיוב ואתרים אחרים בתגובה לארגון הטרור הדאעש, שהיה מסופח בעבר לאל-קעידה. לפי דיווחים, החסימה הגיעה בהוראת הממשלה בעיראק. דובר מטעם פייסבוק אמר לבלוג ונצ'ר-ביט כי "אנחנו מוטרדים מהדיווחים על בעיות גישה בעיראק וחוקרים את המקרה. הגבלת הגישה לשירותי אינטרנט, שהינם חיוניים לתקשורת ומסחר של מיליוני אנשים, מהווה מקור לדאגה לקהילה הגלובלית". גם בגוגל וטוויטר ציינו כי הם מודעים לנושא ובודקים אותו. כזכור, לאחרונה געשה הרשת סביב חסימת אתרים כמו טוויטר ויוטיוב בטורקיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לינקדאין: 39% נשים בחברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שגוגל חשפה את הגיוון העדתי והמגדרי בשורותיה הגיע תורה של לינקדאין. לפי נתוני הרשת החברתית, רק 39% מעובדיה ברחבי העולם הם נשים, לעומת 61% גברים. את הפילוח האתני הציגה לינקדאין לפי העובדים בארה"ב בלבד, כתוצאה ממורכבויות חוקיות בהפניית שאלות על אתניות לעובדים מחוץ לארה"ב, לדבריה. לפי נתוני לינקדאין, 53% מעובדיה בארה"ב הם לבנים, 38% הם אסייתים, 4% הם היספאנים ו-2% בלבד הם שחורים.

גוגל מפרגנת למונדיאל

כדור מונדיאל 2014. סטודיו אדידס,
כדור מונדיאל 2014/סטודיו אדידס

לרגל משחקי המונדיאל, משתפת גוגל פעולה עם ערוץ הספורט ESPN על מנת להביא פרטים חשובים מההתרחשויות לתוצאות החיפוש. כך, למשל, שורת החיפוש World Cup תוביל לסרטון שיוקרן בתוצאות החיפוש ולמידע על המשחקים האחרונים והבאים. עם זאת, הסרטונים מוצגים בתחומי ארה"ב.

גוגל מציעה כבר זמן מה מידע על המתרחש במשחקים, כך ששורת החיפוש Holland vs. Spain מציגה למשל את תוצאות המשחק ואת עיקריו. מידע זה זמין לגולשים הן מדפדפן הדסקטופ והן ממכשירים ניידים. בנוסף, בזמן המשחקים מציגה החברה דודל משתנה המקשר אל דף החיפוש World Cup 2014.

כזכור, לרגל המונדיאל גם טוויטר ופייסבוק השיקו פיצ'רים מיוחדים - טוויטר עם תמיכה בקבוצות מסוימות על-ידי "הנפת דגליהן", ופייסבוק עם ערוץ עדכוני מונדיאל ומפה אינטראקטיבית של השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully