ארבעה חודשים הספיקו לפייסבוק כדי להחליט לצאת מעסקי הדילים היומיים. החברה הודיעה כי היא מבטלת את המהלך שנועד למצב אותה כשחקנית נוספת בתחום הקופונים המשגשג ברחבי העולם. "לאחר שניסינו את עסקי הדילים במשך ארבעה חודשים, החלטנו לבטל את השירות בשבועות הקרובים. למדנו רבות מהניסיון ונמשיך לבחון מהן הדרכים הטובות ביותר לשרת בתי עסק מקומיים", מסרה פייסבוק בהודעה רשמית.
שירות Facebook Deals הושק באפריל. בתחילה הציעה החברה עסקאות בחמש ערים: אטלנטה, סן דיאגו, אוסטין, דאלאס וסן פרנסיסקו. פייסבוק אף הייתה אמורה להשיק את השירות בישראל בספטמבר הקרוב פעולה שבסופו של דבר לא תתבצע. החברה תנקוט גישה שונה ותציע "עסקאות צ'ק אין" הצעות של הנחות וקופונים המגיעים למכשיר הסלולרי של המשתמש בהתאם למיקומו הפיזי המשתנה. כך, למשל, אם יגיע משתמש פייסבוק לבית קפה מסוים יופיע באפליקציית הפייסבוק שלו קופון הנחה לאותו בית עסק בו הוא נמצא, בו יוכל להשתמש לאחר שיבצע פעולת "צ'ק אין".
עוד בנושא:
- פייסבוק תשיק בישראל שירות קופונים
- פייסבוק השיקה את Facebook Deals
- Facebook Deals מגיע לאירופה
פייסבוק מבטלת את שירות הקופונים Facebook Deals
28.8.2011 / 11:29