אפליקציית משחק ה"אנגרי בירדס" הורדה 6.5 מליון פעמים במהלך יום חג המולד בלבד. הספירה כוללת את כל הגרסאות של המשחקים (כולל Angy Birds Seasons ו-Angry Birds Rio), הן בגרסאות החינמיות שלהן והן בגרסאות בתשלום.
מדובר בלמעלה מפי 3 הורדות מהמספר שנרשם בחג המולד הקודם, אז הצליחו משחקי המותג להגיע "רק, לשני מליון הורדות. הכמות הבלתי נתפסת הזאת מצטרפת למעל חצי מיליארד סך כל עותקי המשחק שנמכרו נכון לנובמבר 2011, ומקרבות מאוד את חברת רוביו ליעד הבא שלה: להפוך למותג הבידור הראשון בהסטוריה שיצליח לסחוף אחריו מעל למיליארד מעריצים.
"אנחנו מאוד נרגשים מכך שלמספר גדול כל כך של אנשים יצא להכיר את הציפורים הזועמות במהלך חג המולד", אמר וויל הייג'רי מרוביו לאתר All Things D, וגם רמז על העתיד של המותג: "יש לנו כמה דברים חדשים שאנחנו מתכוונים להוציא ב-2012 ואנחנו לא יכולים לחכות להציג לכם אותם".
"אנגרי בירדס" ממשיך להוכיח שהוא אחד המותגים הניידים החזקים ביותר גם כיום, שנתיים אחרי שיצא לראשונה לפלטפורמת ה-iOS של אפל. נכון להיום, קיימת גירסה של המשחק כמעט לכל מערכת הפעלה שאפשר לחשוב עליה, כולל מערכות הפעלה למחשבים אישיים - אך הוא עדיין מצליח בעיקר במכשירים ניידים כגון סלולריים וטאבלטים.
נראה שחג המולד האחרון היה טוב לא רק לציפורים הזועמות, אלא לתעשייה הסלולרית כולה. לפי חברת Flurry Analytics, במהלך הימים האחרונים של 2011 הורדו 1.2 מיליארד אפליקציות סלולריות בכל העולם - עלייה של 60 אחוזים לעומת שבוע רגיל.
עוד בנושא:
- מנכל טטריס: אנגרי בירדס זו תופעה חולפת
- אנגרי בירדס עוברת את גוגל בפרסום סלולרי
משחק אנגרי בירדס הורד 6.5 מיליון פעמים בחג המולד
4.1.2012 / 14:54