וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Angry Birds עוברת את גוגל בפרסום סלולרי

13.12.2011 / 14:35

למשחק הפופולרי Angry Birds נתח שוק גדול יותר מגוגל בתחום הפרסום הסלולרי, כך טוענת החברה המייצרת

האם המפרסם הגדול ביותר בפלטפורמת הסלולר הוא לא חברת גוגל, אלא דווקא המשחק Angry Birds? כך טוענים אנשי חברת Rovio, שמפתחת את המשחק הפופולרי. בראיון ל- Business Insider גילה מנהל השיווק של החברה פיטר וסטרבקה כי הפרסומות שהיא מטמיעה במשחקיה זוכות לחשיפה של 10 מיליארד צפיות בחודש. לדברי וסטרבקה, נתון זה מציב את "אנגרי בירדס" בראש רשימת מפרסמי המודעות למכשירים ניידים – יותר מגוגל, שמפרסמת מודעות בכל האפליקציות הסלולריות שלה ובתוצאות החיפוש בסלולר.

"אין ספק שהמשחק הוא פלטפורמת פרסום, ולכן אפשר לקרוא לרוביו חברת פרסום. אנו מציגים 10 מיליארד מודעות כל חודש, מה שהופך אותנו למפרסם לניידים הגדול בעולם", אמר וסטרבקה. "כרגע אנחנו עושים עבודה די מחורבנת – רק מגישים כמה באנרים, זה לא עושה הרבה עבור המעריצים שלנו. אנחנו רוצים לעשות עבורם. "אנגרי בירדס ריו", למשל, זה משחק שבנוי סביב קידום מכירות לסרט, וזהו משחק נהדר וחוויה שאנשים מוכנים לשלם עבורה. כך שיש לזה ערך לכשלעצמו. אני חושב שזו הדרך לגשת לנושא הפרסום. אנחנו רוצים להפוך את הפרסום לטוב כל-כך – שאנשים יהיו מוכנים לשלם עבורו. אנו מעדיפים להציג פחות מודעות ולגבות פחות כסף מאשר להציג מיליארדי מודעות שהן זבל".

מאז השקתו בדצמבר 2009 הורד "אנגרי בירדס" כ-500 מיליון פעמים, והפך למותג בולט שיצא אל מעבר למשחקי המחשב – לטלוויזיה, לקולנוע (סרט עליו עובדים בימים אלה) ולחנויות הצעצועים. גוגל סירבה להתייחס רשמית בנושא, אך מקורות הקרובים לחברה אמרו ל- Business Insider כי לדעתם רוביו היא אכן החברה הגדולה ביותר בפרסום מודעות בסלולר, אך קשה להאמין כי היא מצליחה לעבור את החשיפה שמקבלות המודעות בתוצאות החיפוש של גוגל.


עוד בנושא:

- הציפורים עפות לרשת
- הציפורים העצבניות מגיעות לפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully