הרשת החברתית הכושלת MySpace מנסה שוב להציל את עצמה בעזרת עיצוב חדש. החברה פרסמה סרטון וידאו המציג עיצוב וממשק חדשים אותם היא בנתה, לדבריה, "מאפס". עיצוב זה שם את הדגש על אספקט המולטימדיה והוויזואליות של הרשת החברתית ונראה כי הוא מעוצב ברוח "חלונות 8", עם אריכים מרובעים גדולים. בסרטון מככב ג'אסטין טימברלייק, שהוא אחד ממשקיעיה של החברה.
עוד ממאפייני העיצוב החדש, כפי שניתן לראות בסרטון: תפריט ניהול חשבון בצד שמאל של המסך, סרגל ניווט בתחתית המסך עם נגן מוזיקה מובנה, חלונות טקסט צפים על המסך, תמונות ברזולוציה גבוהה, ויכולות חיפוש מוזיקה ברשת.
לדברי מייספייס, העיצוב החדש נועד "להעצים אנשים ולאפשר להם לבטא את עצמם בכל דרך בה ירצו. אם אתה מוזיקאי, צלם, יוצר קולנוע, מעצב או רק מעריץ מסור - נשמח שתהיה חלק מהקהילה החדשה של המותג שלנו", נאמר בהודעת החברה.
מייספייס הייתה בעברה רשת חברתית מובילה, אך התדרדרה וירדה בצורה חדה מאז הופעת פייסבוק. ב-2005 נרכשה בסכום של 580 מיליון דולר על ידי רופרט מרדור, אך ב-2011 הועברה הלאה לחברת Specific Media תמורת 35 מיליון דולר בלבד. החברה ניסתה כבר להשיק מחדש את המותג ואת עיצובו - אך דבר זה לא הוביל להתעוררות אמיתית בקרב הגולשים.
אתר מייספייס הישן עדיין פועל, אך בכתובת new.myspace.com ניתן לראות את הסרטון החדש וכן להירשם לקבלת עדכונים על השקת הגרסה החדשה.
עוד בנושא:
- מייספייס נפלה חלל
- מייספייס נמכרת במבצע
- מה הלקח שלמד מנכל מייספייס היוצא?