וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות: צמיד הספורט החכם של סמסונג גורם לכוויות

אילן גלר

9.4.2017 / 8:30

תגובתה הרשמית של סמסונג היא כי החברה אינה מודעת לבעיה, ואין לה אפשרות להתייחס אליה כל עוד לא מסרו לה הלקוחות המתלוננים את המכשירים החשודים. עם זאת, אחד המתלוננים טוען כי בשירות הלקוחות זיהו מיד כי התקלה קשורה בהתחממות יתר של אחד הרכיבים והחליפו אותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת מהכוויות שנגרמו לכאורה מהצמיד החכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

בסמסונג מדגישים שוב ושוב כי בעקבות משבר נוט 7 המתפוצץ, שהביא בסופו של דבר לאיסופם של מיליוני מכשירים ברחבי העולם, שינתה החברה הקוריאנית את נהלי הבדיקות שלה ושמה את בטיחות המשתמשים במקום הראשון. אולם עושה רושם כי החברה עלולה לעמוד בפני משבר דומה הנוגע למוצר נוסף, צמיד הספורט Gear Fit 2 שהושק לפני כמה חודשים.

משתמשים רבים מתלוננים בפורומים של סמסונג כי לאחר שימוש של כמה ימים בצמיד, הם שמו לב לסימני כוויה על זרועם. "הפסקתי להשתמש במכשיר והמצב השתפר, אך עדיין ישנם סימני כוויה", העידה אחת הלקוחות. "אני אחות במקצועי ולכן טיפלתי בעצמי. אני בספק שמדובר בתגובה אלרגית. זו בעיה שהם חייבים לבדוק". משתמש נוסף מעיד על סימפטומים זהים שגרמו גם לו להפסיק ולהשתמש בצמיד הספורט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה מהתלונות בפורום המשתמשים של סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובתה הרשמית של סמסונג היא כי החברה אינה מודעת לבעיה, ואין לה אפשרות להתייחס אליה כל עוד לא מסרו לה הלקוחות המתלוננים את המכשירים החשודים. זה עומד בסתירה לדברי חלק מהמשתמשים, הטוענים כי דווקא יצרו קשר עם שירות הלקוחות של סמסונג. באחד המקרים, אף נאמר כי בשירות הלקוחות זיהו מיד כי התקלה קשורה בהתחממות יתר של אחד הרכיבים והחליפו אותו.

זו לא הפעם הראשונה שסמסונג נאלצת להתמודד בחודשים האחרונים עם ביקורת על מוצרים לא בטיחותיים. כזכור, את מיליוני מכשירי נוט 7 שהושקו לפני כחצי שנה אספה סמסונג שלושה חודשים לאחר מכן, לאחר שרשויות התעופה אסרו על טיסה עם הפאבלט ומשתמשים רבים דיווחו על התלקחויות. חודשיים לאחר פיצוץ הפרשה ההיא, נאלצה הענקית הקוריאנית לאסוף כמעט 3 מיליון מכונות כביסה שסבלו מתקלה דומה - נטייה להתפוצץ באופן ספונטני בבתי המשתמשים גם לאחר שימוש רגיל לחלוטין, ובדיוק לפי ההוראות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונת כביסה של סמסונג, שהתפרקה באלימות, לפי הדיווח ברשת, בזמן השימוש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully