וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? הסמארטפונים שיקבלו את העדכון לאנדרואיד 10

24.9.2019 / 6:25

בתחילת החודש הכריזה גוגל כי אנדרואיד 10 זמינה בצורה רשמית. עם זאת, ייתכן ויקח כמה חודשים אם בכלל, עד שתזכו לעדכון לגרסה החדשה שמביא שיפורים ניכרים לסמארטפון. האם הסמארטפון שלכם ברשימת הסמארטפונים שיקבלו את העדכון?

בחודש מאי האחרון הכריזה גוגל על מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 וכבר בתחילת החודש, שחררה באופן סופי ורשמי את הגרסה היציבה. העדכון החדש מביא שינוי מהותי במיוחד, ומשנה הרבה ממה שהיינו רגילים אליו בגרסאות האנדרואיד הקודמות. תחילה, ממש כמו במכשירי אייפון, תוכלו להעביר את הממשק למצב חשוך באופן מלא, ועם המכשירים הנכונים לחסוך במידה ניכרת בחיי הסוללה. מצב הפוקוס החדש יאפשר לכם לנהל את הזמן באפליקציות מסוימות ולהורים שביניכם, גם להגביל את זמן המסך של הילדים עם הסמארטפון. עוד תוכלו לשלוט על ההתראות במכשיר ולהגדיר אילו אפליקציות יוכלו לשלוח לכם אותן ובאיזו תדירות ורמת חשיבות, וכן יושם דגש גדול יותר על עדכוני האבטחה בחנות האפליקציות - דבר שמתגלה בחודשים האחרונים כחשוב במיוחד. אז לכבוד השקת מערכת ההפעלה החדשה, סיכמנו אילו מכשירים יקבלו את העדכון המיוחל.

מובן מאליו: הפיקסל של גוגל

מן הצפוי, הסמארטפונים של גוגל היו הראשונים לקבל את העדכון למערכת ההפעלה החדשה, אנדרואיד 10. כבר ב-3 בספטמבר, החלו המשתמשים לדווח שהעדכון יצא, כשחלקם זכו לעדכון עוד כמה חודשים קודם לכן הודות לתוכנית הבטא. על פי גוגל, כל מכשירי הפיקסל, החל מהראשון ועד הדגם השלישי והחדש ביותר זכאים לעדכון. לכן, אם ברשותכם מכשיר פיקסל, תוכלו להיכנס כבר עכשיו להגדרות ולהתקין את מערכת ההפעלה.

גוגל פיקסל 3. צילום מסך, צילום מסך
הפיקסל 3 של גוגל/צילום מסך, צילום מסך

וואווי

וואווי בעצמה נמצאת בסקנדל בינלאומי כרגע, שמעלה חששות בנוגע לעדכוני המערכת שהיא עתידה להציע לסמארטפונים שלה. מכשיר הדגל החדש, המייט 30, שהושק רק לפני מספר ימים, אמנם מגיע עם גרסת האנדרואיד החדשה, אך אינו מציע את שירותי גוגל. ולמרות זאת, וואווי לא פחדה להתייחס לעדכון החדש וכיצד בדיוק הוא ישולב במכשיריה השונים. המייט 20 פרו הוא כרגע המכשיר היחיד עבורו העדכון מובטח, וזאת בגלל שהיה חלק מעדכוני הבטא של גוגל. בנוסף אליו, וואווי הגישה לגוגל בקשה לעדכן גם את המכשירים הבאים: סדרת ה-P30, סדרת המייט 20, סדרת ה-P20, סדרת המייט 10, וסדרת ה-P Smart. חשוב לציין שלא ברור בשלב זה אם המכשירים באמת יתעדכנו, אולם בוואווי מקווים שזה יאושר במהרה.

מכשירי LG

מכשירי החברה הקוריאנית אמנם לא מככבים בראש מצעד מכשירי הדגל ומעולם גם לא היו ידועים בעדכונים המהירים שלהם. לכן, לא מפתיע שהחברה טרם אישרה אילו מכשירים בדיוק יזכו להתעדכן לאנדרואיד 10. עם זאת, מאחר וה-G8 היה חלק מפרויקט הבטא של גוגל, ניתן להניח שהוא בתור לקבל את מערכת ההפעלה החדשה.

סמסונג

סמסונג ידועה בהיסטוריית העדכונים הבעייתית שלה, והעיכוב האדיר שיש כמעט בכל עדכון למערכת ההפעלה של גוגל במכשיריה. על אף שבכל שנה, סמסונג סוגרת מעט את הפערים שהיא פותחת מול חברות אחרות, היא עדיין רחוקה שנות אור משאר היצרניות. החברה הקוריאנית טרם חשפה מתי ואילו מכשירים יקבלו את העדכון, אולם בהתבסס על השקות קודמות, הוא כנראה יגיע מתישהו אחרי ההשקה של מכשיר הדגל הבא, הגלקסי S11, שמתוכננת ככל הנראה למרץ 2020.

Galaxy note 10. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הגלקסי נוט 10/מערכת וואלה!, מייקי לוי

נוקיה

החברה שעשתה קאמבק, נוקיה, עתידה לשחרר עדכונים למכשירים שלה בקרוב מאוד. למעשה, נוקיה משלבת ברוב הסמארטפונים שלה את מערכת ההפעלה Android One, שדומים מאוד למערכת ההפעלה המשווקת עם המכשירים של גוגל. לכן, לא רק שרוב המכשירים עתידים לקבל את העדכון, הם יקבלו אותו במהירות גבוהה יחסית לשאר החברות בשוק. הנוקיה 9, 8.1, 7.1, 7 פלוס, 6.1 ו-6.1 פלוס יקבלו את העדכון כבר בחודשים הקרובים. הנוקיה 4.2, 3.2, 3.1 פלוס, 2.2, 8, 5.1 פלוס ו-1 פלוס צפויים לקבל את העדכון עד סוף מרץ בשנה הבאה. הנוקיה 1, 5.1, 3.1 ו-2.1 יקבלו את העדכון עד סוף חודש יוני בשנה הבאה.

וואן פלוס

השם וואן פלוס הפך למותג בשנים האחרונות הודות למכשירים חזקים ומצוינים בתג מחיר נמוך, וכן הודות למערכת ההפעלה שקרובה מאוד לזו שבמכשירי הפיקסל. עוד החברה ידועה בעדכונים המהירים שלה יחסית, וביכולת שלה לעדכן גם את מכשיריה הישנים. החברה טרם ציינה באופן רשמי אילו מכשירים היא תעדכן, אך מאחר ורוב המכשירים שלה היו בפרויקט הבטא של גוגל, אתם צפויים לראות את העדכון מגיע בקרוב מאוד לוואן פלוס 6 ו-6T, כשסדרת הוואן פלוס 7 ו-7 פרו כבר החלה להתעדכן בימים האחרונים ברחבי העולם.

וואן פלוס 7 פרו OnePlus 7 Pro. עמית לגו, מערכת וואלה!
הוואן פלוס 7 פרו/מערכת וואלה!, עמית לגו

שיאומי

המכשירים של שיאומי כבשו את ישראל בסערה, והיא כיום נחשבת ליצרנית הסלולר השלישית במידת הפופולריות שלה בישראל, כשמקדימה רק סמסונג ואפל. היא סייעה בהורדת מחירי הסמארטפונים על ידי הצעת מכשירים בעלי חומרה מצוינת ותג מחיר נמוך. על פי השמועות ברשת, החברה מתכננת לעדכן את רוב המכשירים שלה כבר בחודשים הקרובים. הדגמים הצפויים לקבל את העדכון הם: כל הדגמים בסדרות ה-Mi 9 וה-Mi 8, סדרת ה-Mi Mix 2, סדרת ה-Mi Mix 3, סדרת ה-A2 והפוקופון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully