וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

26.9.2008 / 2:42

שתי מגמות שלטו השבוע במדור: מוזיקה, ומוצרים לבית. מה מהן הביאה לנו את גאדג'ט השבוע?

בראשון חייגנו

הוידאופון של אסוס וסקייפ הגיח מתוך סרטי מדע בדיוני ומביא שיחות וידאו גם לסבים ולסבתות. והוא גם משמש כעוד הוכחה שהטוקבקים לא תמיד מייצגים את רוב העם. רוב הטוקבקים היו שליליים, אבל 74 אחוז מתוך 517 מצביעים היו בעדו, וזה מספיק כדי שהוא יהיה גאדג'ט השבוע. ואגב, למרות הרושם שנוצר, היום הראשון ממש לא זוכה למספר ההצבעות הרב ביותר תמיד. עיקר ההצבעות מגיעות לגאדג'טים ביום בו הם עולים.

בשני התבוננו

מראת האבטחה של יום שני הזכירה לנו קצת את הסדרה על שלגיה במאה העשרים, ובסה"כ גם אתם הגבתם לה באופן חיובי. 69 אחוז מבין 483 מצביעים היו בעדה, והביאו אותה למקום מכובד מאד השבוע.

בשלישי התחלנו לנגן

המאכר שלמר, חנות הגאדג'טים המופלאה, היא המקום בו מצאנו את הכפפות האלה, ששימחו את חובב הכפפות שבינינו, ואשר מאפשרות לכל אחד לנגן פסנתר בכל מקום שיש בו חיבור למחשב. אתם הייתם מעט אדישים לכפפות, אבל לא שנאתם אותן. 69 אחוז תמיכה מבין 391 מצביעים.

ברביעי שוב חייגנו

הדור הבא של הטלפוניה הקווית נראה לנו די מרגש, אנחנו חייבים להודות. במיוחד אלה מאיתנו שעדיין לא ניתקו את הקו ועברו לסלולר בלבד. את התגובות ניתן לפרש בחוסר העניין שיש בטלפוניה קווית בכלל, מכיוון שאחוזי התמיכה של הגאדג'ט היו הטובים של השבוע, אבל מספר המצביעים היה נמוך. 80 אחוז תומכים מבין 291 מצביעים.

בחמישי תופפנו

חולצת התופים היתה כנראה הגאדג'ט המגניב של השבוע, אבל היא נפלה קורבן לנסיבות מצערות. עקב תקלה שלנו, לא היה כפתור "גאדג'ט היום" בבוקר, כי אם רק שני כפתורי "גאדג'ט איום", וכשזה תוקן, השניים היו במקומות הפוכים. כך, זכתה החולצה המצוינת רק ל-49 אחוזי תמיכה מבין 244 מצביעים. וחבל. פאק שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully