וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

24.10.2008 / 2:00

לכל שבוע יש מוצאי שבוע. ובמוצאי השבוע שלנו, מתמודדים חמישה חפיצים על תואר גאדג'ט השבוע

בראשון צפינו

ביום ראשון הבאנו מסך מגע בגודל 7 אינץ' שמאפשר הרצת יישומים ווידג'טים מחוץ לשולחן העבודה. המכשיר זכה לתמיכה סבירה בתגובות ובהצבעות, עם 67 אחוזי תמיכה מבין 575 מצביעים.

בשני צילמנו

המצלמה התלת מימדית שנראית כמו רובוט חמוד היתה להיט, למרות שלא זכתה לתגובות רבות. יש לא מעט שבועות בהם 82 אחוזי תמיכה מבין 632 מצביעים היו מביאים לה את תואר גאדג'ט השבוע.

בשלישי שיחקנו

שני גאדג'טים השבוע זכו לאיבה ניכרת מצדכם, ובמקרה של הראשון אנחנו לא ממש מבינים את זה. נכון, שולחן המשחקים יקר במידה בלתי סבירה. אבל אנחנו לא קיווינו שתקנו אותו, כי אם רק שתחשבו שהוא מגניב. אבל במחיר הזה, רק 38 אחוז מבין 470 המצביעים היו בעד.

ברביעי הקרנו

ללא ספק, מדובר בשבוע של תגובות קיצוניות. בעוד הגאדג'טים של היום לפניו ואחריו זכו לעוינות, המקרן הזעיר זכה לתגובה עוינת אחת, תגובת "זה ישן" קלאסית נוספת, ופרט לכך גרף תגובות חיוביות והצבעה מרשימה מאד. 90 אחוז מבין 914 מצביעים. גאדג'ט השבוע בהליכה, ומועמד לגאדג'ט השנה.

בחמישי צעדנו

בחמישי, יש להודות, לא מצאנו הרבה מועמדים סבירים למדור, וכך בחרנו במוצר שלפחות דיבר לנוסטלגיה שלנו: מד צעדים בכיכובו של מרקו מ"הלב". אבל יש להודות שכמו המצביעים, גם אנחנו לא ממש התלהבנו, ובשבוע אחר אולי היה מדובר בגרוע של השבוע. רק 41 אחוז מבין 201 מצביעים היו בעדו. וכנראה בצדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully