וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

7.11.2008 / 2:47

שבוע של תהפוכות עבר על המדור, עם הצלחות גדולות וכישלונות צורבים. מה הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון טיגנו

יש להודות שחלקנו לא האמנו במחבת. חלקנו סברנו שמחבת - גם אם היא יודעת מה הטמפרטורה של עצמה - היא אייטם שאנחנו צריכים להציע לוואלה! בית. אבל חלקנו האמינו בה בכל מאודם. והחלק ההוא - שהוא לא החלק שכותב את הטקסט הזה - צדק. המחבת זכתה ל-72 אחוזי תמיכה מ-517 מצביעים, והותירה את המתנגדים המומים.

בשני צפינו בהפרדה גבוהה

הפשטות שבמכשיר של ווסטרן דיגיטל שמחבר התקני אחסון בחיבור יו אס בי לטלויזיה עם האפשרות לשדר באיכות גבוהה במחיר סביר ניצחה ובגדול. כאן לא היתה מחלוקת, חוץ מבקרב חלק מהמגיבים שציפו שזה יהיה מוצר אחר ממה שזה וקצת התקשו להתגבר על הציפיות שלהם. 88 אחוזי תמיכה מקרב 594 מצביעים. זה גאדג'ט השבוע.

בשלישי התבוננו בחלון

אותו פלג במערכת שהביא לכם את המחבת - נכנה אותו בשם הקוד "דניס" - הביא לכם עוד אייטם שניתן לטעון שמקומו בוואלה! בית (ערוץ מצוין, אגב. בקרו בו). חלון הגג הפיקטיבי אכן לא רע לאסקפיזם, אבל לא זכה לאהדה רבה. תגובות מעורבות ו-53 אחוזי תמיכה מקרב 372 מצביעים.

ברביעי שינינו צבע

הבה נודה בעובדות: בערב הבחירות, אף אתר גאדג'טים בעולם לא הביא לנו שום דבר סביר. אז לקחנו את המנורה היפה הזאת, וניסינו לתת לה ספין פוליטי וקיווינו לטוב. הציבור... לא קנה את זה. ממש לא. 32 אחוזי תמיכה מבין 352 גולשים. אלה אחוזים לא רעים... לגאדג'ט הגרוע של השבוע, לא לגאדג'ט היום.

בחמישי צילמנו ישר

בנוגע לפלס למצלמה, אנחנו נאלצים להגיב ישירות לביקורת. למגיב שהתלונן שהוא לא יכול להתבונן בפלס ובעינית, נציין שיש כיום ברוב המצלמות מסך די גדול מתחת לעינית שניתן להתבונן בו. למי שהציע שנחזיק את המצלמה ישר, נציין שלחלקנו יש ידים לא ממש יציבות. אבל רוב הציבור לא היה שותף למחאות, ו-64 אחוז מבין 399 מצביעים תמכו בפלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully