וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

2.1.2009 / 2:24

חמישה גאדג'טים. ארבעה מתוכם אהבתם מאד, אבל מה הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון שמרנו

הכספת הביומטרית של יום ראשון היתה ללא ספק הנפילה של השבוע, והמוצר שזכה להתלהבות הפחותה ביותר. ותכלס? גם אנחנו חושבים שזה היה המוצר הכי פחות מעניין של השבוע. בשורה התחתונה, יותר גולשים אהבו אותו מאשר שנאו, ו-53 אחוזי תמיכה מ-443 גולשים זה לא נהדר אבל גם לא סיבה לבכות בפינה, בחושך.

בשני ניגנו

היסטורית, מוצרים נלווים לאייפוד לא זוכים לתמיכה רבה במדור, אבל הרדיו-אייפוד משלב טכנולוגיה חדשה עם ישנה בצורה כל כך מוצלחת שהוא כבש את לב הגולשים. הוא היה קרוב מאד לתואר גאדג'ט השבוע, וזכה למספר ההצבעות הגבוה ביותר - 774, מתוכם 80 אחוז היו בעדו.

בשלישי התקשרנו. מהשעון

בצהרי יום שלישי נכנס אחד העורכים למשרד וואלה!טק והודיע לנו ששמנו את הגאדג'ט הטוב של השנה אחרי שהעלינו את סקר הגאדג'טים השנתי. הוא דיבר על השעון הסלולרי היפהפה של LG. אנחנו חושבים שהוא הפריז קצת, אבל השעון הזה בהחלט מוצלח, וגם אתם חשבתם כך: 85 אחוזי תמיכה מקרב 679 מצביעים. זה גאדג'ט השבוע.

ברביעי צפינו בשמים

מפת הכוכבים התלת מימדית היתה ללא ספק אחד הגאדג'טים היפים ביותר שהיו לנו. וגם החינוכיים ביותר. חששנו שהוא יהיה גיקי מדי בעבור חלק מקוראינו, אבל שמחנו להתבדות: 76 אחוז מבין 587 גולשים היו בעדו, ונראה שרבים מאלה שהצביעו נגד עשו זאת בגלל המחיר היקר.

בחמישי קיררנו

אחרי מתקפת הגיקיות של יום רביעי, הלכנו לכיוון ההפוך בחמישי עם מצנן המשקאות המהיר. וגילינו שקוראינו גם גיקים וגם מגניבים מכיוון שגם הוא זכה לאחוזי תמיכה יפים מאד. 83 אחוז מ-535 המצביעים היו בעדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully