וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנות השנה 2008

2.1.2009 / 2:21

מבין כל התוכנות שהופיעו במדור "תוכנת השבוע", בחרנו את חמשת המצטיינות ובראשן את תוכנת השנה

Google Chrome

הוא עדיין לא טוב כפי שהוא יהיה במשך השנה הבאה. הוא עדיין לא לגמרי בשל, והפיצ'רים שלו לא מתקרבים - עדיין - לאלה של פיירפוקס. אבל כרום מהיר. כל כך מהיר. הוא דפדפן ברירת המחדל שלנו, וזה אומר הכל.

Fring

התוכנה הסלולרית היחידה במצעד, וגם הנציגה הישראלית. פרינג מביאה לסלולר מסרים מיידיים, שיחות קוליות על גבי האינטרנט, וצפויה להביא עוד תכונות בחודשים הקרובים. היא התוכנה הראשונה שאנחנו מתקינים על כל מכשיר שמגיע אלינו לבדיקה.

VLC

אם יש לכם מחשב, ולא התקנתם את נגן המדיה בעל הקוד הפתוח ויכולות הניגון הבלתי מוגבלות, אנחנו לא ממש מבינים אתכם. מנגנת כל קובץ וידאו, בכל מערכת הפעלה, בכל סוג של מחשב. מציגה כתוביות, מנגנת גם מוזיקה והשתפרה השנה משמעותית.

Hotspot Shield

כל עוד אתרים בארצות הברית ימשיכו להגביל את הגישה, הוטספוט שילד תישאר תוכנת חובה.היא עוקפת את המגבלות האלה ובאותו הזמן גם מספקת הגנה על המחשב במקרה שאתם גולשים ברשת פתוחה במקום ציבורי. הולו ואבטחה בתוכנה אחת? לקחנו.

Digsby

היא יצאה רק השנה, ואנחנו מתקינים אותה על כל מחשב. היא מביאה במקום אחד את כל תוכנות המסרים המיידיים, את עדכוני הפייסבוק, לינקדאין וטוויטר שלנו, היא מעוצבת והיא מתעדכנת בתדירות מסחררת. מדהים לראות כמה היא השתפרה מאז שהופיעה כאן כתוכנת השבוע בפברואר. דיגזבי היא לא רק תוכנת השנה שלנו, היא גם תוכנה שאנחנו צופים לה גדולות ונצורות בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully