וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

23.1.2009 / 2:23

שתי מקלדות, זוג משקפיים, נורה שהיא רמקול ומשטח מגע אלחוטי. מה מהם הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון שמענו וראינו

משקפי הבלוטות' של יום ראשון זכו להצלחה רבה, והראו שוב שהתגובות לא תמיד משקפות את הלך הרוח. תשובות קצרות למגיבים: 6, מייביו לא כולל שום חיבור לסלולר. 7: למעשה, זאת פחות קרינה למוח. 12: אם יש לך את זה שנתיים, זה בלוטות' 1.2 לא סטריאופוני. וזה כנראה גם מכוער כמו הלילה. השורה התחתונה? 78 אחוזי תמיכה מקרב 574 גולשים.

בשני הקלדנו פעם ראשונה

דוגמה קיצונית עוד יותר לחוסר הקשר של הטוקבקים לכלל העם היתה במחשב המקלדת של אסוס מיום שני. למגיב 10 נאמר שגם לחלקנו היו מחשבים כאלה בשנות ה-80. הייעוד שלהם היה שונה לגמרי. כלומר, אתה מוזמן לנסות לצפות בסרט ברזולוציה גבוהה מקומודור 64, אבל אנחנו לא חושבים שתצליח. 77 אחוז תמיכה מקרב 963 גולשים. זה גאדג'ט השבוע.

בשלישי שלטנו

ממשק המגע האלחוטי של יום שלישי העיר את חובבי האייפון מתרדמתם. בוקר טוב. הסלולרי שלכם לא עולה 60 דולר, אין אותו לכולם, והוא לא יעודי לשימוש כעכבר מגע. ובהצלחה בשימוש במחשב באמצעותו בעודכם משוחחים בו. בקרב כלל ציבור הגולשים, הוא זכה להצלחה סבירה. 66 אחוזי תמיכה מקרב 494 גולשים.

ברביעי ראינו את הקולות

הרמקול שהוא נורה לא הצליח לעורר עניין רב בתגובות, אבל כן זכה למספר מצביעים סביר. למגיב 2 נסביר בסבלנות שלא לכולם אכפת מאיכות הצליל באותה המידה, ולראייה כל האנשים שרוכשים רמקולים סטנדרטיים למחשב שלהם. ויש רבים כאלה. 69 אחוזי תמיכה מקרב 592 מצביעים.

בחמישי הקלדנו פעם שניה

מקלדת שבץ-נא של יום חמישי בקושי זכתה לאחוזי הצבעה חיוביים, ואנחנו מאשימים בכך אתכם. כן. אתכם. אנחנו מצטערים מאד, מדובר כאן במשהו שעל מגניבותו לא ניתן לערער. המקלדת פשוט יפה מכדי שנחוש צורך להתנצל על אחוזי התמיכה. והם, אגב, היו 51 מקרב 552 גולשים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully