וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמה תלת מימדית- מצעד הגאדג'טים השבועי

24.7.2009 / 2:58

שבוע יוצא דופן עבר על מדור "גאדג'ט היום", ובסופו נדרש פוטו פיניש לקבוע מי הוא גאדג'ט השבוע

בראשון צילמנו

המצלמה התלת מימדית של יום ראשון נראתה בלתי מנוצחת. אם היו אומרים לנו ביום שני שמשהו יעבור אותה, היינו מתקשים להאמין. ובכל זאת, מוצר עם 90 אחוזי תמיכה מקרב 1528 גולשים לא זכה בתואר גאדג'ט השבוע.

בשני היינו מודולריים

אנחנו לא בטוחים, אבל נראה לנו שמספר המצביעים לדיון הבעד והנגד על המודו הוא הגבוה ביותר שאי פעם היה במדור. אבל עם 57 אחוזי תמיכה, גם 2715 מצביעים לא יספיקו כדי להפוך את הסלולרי המודולרי הישראלי לגאדג'ט השבוע.

בשלישי זכרנו

כן, בשבוע של המודו והמצלמה התלת מימדית, דווקא דיסק און קי לקח. ובצדק. כי יש בו 256 גיגבייט. זה אחד הגאדג'טים המטובקבים ביותר, עם מספר המצביעים ואחוזי התמיכה הגבוהים ביותר אי פעם. עם 2248 מצביעים ו-88 אחוזי תמיכה, זה גאדג'ט השבוע.

ברביעי הארנו

היה לנו ברור שפנס דארת' ויידר של יום רביעי יהיה נפילה אחרי הטיטנים של תחילת השבוע. ואכן, מדובר בגאדג'ט שלא הצליח לעבור את אחוז החסימה, אבל מי שאהב אותו, אהב אותו מאד. וגם עם 48 אחוזי תמיכה, קשה להתלונן על 978 מצביעים.

בחמישי טסנו

בשבוע נורמלי, מסוק היו אס בי של יום חמישי היה מתמודד לגיטימי לתואר השבועי. לא הפעם. הנתונים שלו נראים מעט עלובים לעומת המתחרים, למרות שבאמת אין לנו מילה רעה לומר על 81 אחוזי תמיכה מקרב 873 גולשים.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully