וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן וייק - לאקס-בוקס נולד

12.2.2010 / 17:16

Alan wake - המשחק של מפתחי "מקס פיין", לא יגיע כלל למחשב האישי, ויופץ רק לאקס-בוקס 360 בסוף מאי

אלן וייק – לאקס-בוקס נולד.

אלן וייק לא יגיע למחשב האישי. משחק האימה השאפתני של Remedy - החברה האחראית על סדרת מקס פיין, לא יגיע למחשב האישי, זאת למרות שהחברה ניסתה לפתח אותו גם למחשב וגם לאקס-בוקס 360 (המשחק לא יגיע לפלייסטיישן כיוון שמדובר בזיכיון של מיקרוסופט). לאקס-בוקס 360 המשחק צפוי להגיע ב-21 במאי.

בראיון לאתר Strategy Informer, אמר דובר של מיקרוסופט כי "יש משחקים שמתאימים יותר לאינטימיות של המחשב האישי, ואילו משחקים אחרים מספקים חוויה טובה יותר כשחווים אותם מהספה, מול מסך גדול יותר. בסופו של יום, החלטנו כי הדרך הטובה ביותר לחוות את Alan Wake היא על אקס-בוקס 360, אז התמקדנו בהפיכתו לכותר אקסקלוסיבי עבור אקס-בוקס 360”.

Alan Wake, שפיתוחו הוכרז ב-2005, פותח במשך מספר שנים בלי הפצת עדכונים לתקשורת. בשנה שעברה, החלו אנשי מיקרוסופט ו-Remedy לחשוף פרטים חדשים על המשחק, זאת בלי לחשוף יותר מדי פרטים על עלילתו. נכון לעכשיו, אנחנו יודעים כי מדובר בכותר מתח/אימה שגיבורו הוא סופר המגיע לעיירה ציורית כדי להתמקד בספרו החדש. במהלך הביקור, אשתו נעלמת והוא מתחיל לגלות חלקים מטיוטת הספר, שאת כתיבתו הוא לא זוכר. הדברים שמתוארים בטיוטה מתגשמים, ומהחושך מתחילות לצוץ מפלצות.

  • עוד באותו נושא:
  • alan wake

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully