וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ג'ובס מועמד לתואר 'איש השנה' של המגזין Time

10.11.2011 / 17:14

העובדה שמנכ"ל אפל המנוח אינו בין החיים אינה מפריעה לצוות המגזין Time לשקול לבחור בו כאיש השנה. האם ייצור תקדים?

כמדי שנה יבחר המגזין האמריקאי Time את איש השנה שלו. ייתכן שהפעם תהיה בחירה תקדימית ולתואר ייבחר אדם שכבר אינו בין החיים – סטיב ג'ובס. מנכ"ל אפל המנוח נבחר כמועמד על ידי בריאן וויליאמס, מגיש תוכנית החדשות Nightly news של רשת NBC. "הוא אדם אחד ששינה את העולם", נימק וויליאמס את הצעתו ושיבח את פיתוחי חברת אפל. בין חמשת חברי הצוות האחרים שיצטרכו לקבל את ההחלטה הסופית נמצאים הכותב הראשי של תוכנית הטלוויזיה Saturday Night Live סת' מאיירס, המשפטנית אניטה היל והשחקן ג'סי אייזנברג – ששיחק בסרט "הרשת החברתית" את מארק צוקברג, שזכה בפרס איש השנה של Time ב-2010.

ג'ובס אינו המועמד המת היחיד השני. לצידו מועמד מוחמד בועזיזי – הירקן הטוניסאי שהצית את עצמו כמחאה על סגירת הדוכן שלו וכך התחיל בעקיפין את ההפיכה בטוניסיה שהתגלגלה לכדי "האביב הערבי". מועמדת חיה וקיימת היא אליזבת' וורן, הכלכלנית המכונה "האויב מספר 1 של וול סטריט" שמגדירה את עצמה כזו שיצרה את התשתית האינטלקטואלית למחאה הכלכלית בארצות הברית.

מגזין Time יחשוף את איש השנה הנבחר באמצע דצמבר – קצת יותר מחודשיים לאחר מותו של סטיב ג'ובס, שהלך לעולמו ב-5 באוקטובר. לאחרונה פורסמה ביוגרפיה רשמית אודותיו, המתארת את חייו ומספרת כיצד הפך את אפל מחברה של שני צעירים בגראז' לחברה בעלת השווי הגבוה בעולם.


עוד בנושא:

- הירושה של סטיב ג'ובס: על הביוגרפיה הרשמית של מקים אפל
- סטיב ג'ובס הלך לעולמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully