וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפד 3 יושק עוד השנה

15.6.2011 / 12:01

אפל תשיק דגם אייפד עם רזולוציה משופרת כבר השנה, זאת לטענת עיתון טייוואני

האם הדגם השלישי של אייפד - מחשב הלוח מבית אפל, יגיע לשוק כבר השנה? כן, אם להאמין לדיווח בעיתון הטייוואני Economic Daily, אשר מסתמך על מקורות בתעשייה. לטענת העיתון, אייפד 3 יושק ברבעון הרביעי של 2011 והרזולוציה של המסך שלו תהיה גבוהה פי 5-6 מזו שבדגם האייפד הנוכחי. עוד פרסם העיתון כי הדגם הבא של מחשב ה-MacBook Air יצא לשוק ביולי הקרוב.

אחת השמועות אודות האייפד הבא היא שאפל תשיק דגם אייפד בגודל 7 אינץ' לקראת חג המולד הקרוב. למרות שאפל נוהגת להשיק דגמים חדשים של מוצריה המרכזיים פעם בשנה, פרשנים טוענים שיש היגיון בכך שתשיק אייפד חדש מוקדם מהרגיל. זאת, בין השאר, בשל התחרות המתגברת בשוק מחשבי הלוח. דגמים רבים הושקו לאחרונה וימשיכו להגיע למדפים בחודשים הקרובים, ביניהם הטאבלט של חברת RIM - יצרנית הבלקברי, והטאבלט של HP. לאפל חשוב לשמור על יתרונה התחרותי, ולכן עליה לעדכן את דגמי מחשב הלוח שלה בקצב מהיר מהרגיל.

הטענות על כך שרזולוציית האייפד 3 תהיה גבוהה יותר אף גובו על ידי מפרטים שמקורם בגרסת הבטא של מערכת ההפעלה iOS 5. אלו מציגים רזולוציה של 1536x2048, בניגוד לזו הנוכחית - 768x1024. כך תתקרב תצוגת האייפד לתצוגת ה-Retina של האייפון 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully