וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים: אייפון 5 יצא בספטמבר

27.6.2011 / 15:19

חברת ההשקעות מורגן סטנלי מחזקת את השמועות על מועד צאתו של דגם האייפון הבא, ומעריכה שייוצר החל מאוגוסט

אפל תתחיל לייצר את הדור הבא של האייפון בסוף הקיץ הקרוב, ותשיק אותו בסוף הרבעון השלישי של השנה. כך מדווח האתר appleinsider.com, המתבסס על דיווח של האנליסטית קייטי הוברטי מחברת ההשקעות מורגן סטנלי. הוברטי נפגשה עם יצרני חומרה של אפל ולאחר מכן העבירה ללקוחותיה הודעה לפיה "תהליך הייצור של האייפון הבא יחל בסוף אוגוסט וימשיך להתקדם באגרסיביות לרבעון הרביעי של השנה".

דיווח זה בא פחות או יותר בקנה אחד עם שמועות ודיווחים אחרים שנפוצו לאחרונה, לפיהם תשיק אפל את אייפון 5 בספטמבר. לפי חלק מהדיווחים, המכשיר החדש יהיה דומה מבחינה חיצונית לזה הנוכחי, אך בעל מעבד חזק יותר ומצלמה טובה יותר. הוא יתבסס על מעבד ה-A5, בו משתמשת אפל באייפד 2, וכן חיישן 8 מגה-פיקסל (בניגוד למצלמת ה-5 מגה-פיקסל של הדגם הנוכחי).

האנליסטית הוברטי מאמינה כי בשל ההשקה המאוחרת יחסית (אפל נוהגת להשיק דגמי אייפון חדשים בחודש יוני בדרך כלל), תמכור החברה שני מיליון מכשירים פחות מהמצופה ברבעון השלישי של השנה, אך תשלים את החסר ברבעון שאחריו. להערכתה, מספר האייפונים הכולל שיימכר ב-2011 הוא 72 מיליון. לדבריה, אפל צופה עליה חדה במכירת האייפונים בשנת 2012, בזכות מוצרים חדשים שתשיק ומחירים נוחים יותר. יש הטוענים כי אפל תשיק דגם אייפון מוזל שיימכר בשווקים מתפתחים שעבורם האייפון הרגיל יקר מדי.

הוברטי אף ציינה כי להערכה אפל עובדת על אבטיפוס של מכשיר טלוויזיה חדש, שאם יושק יוכל להוסיף לה הכנסות של כ-19 מיליארד דולר בשנה. ייתכן ומכשיר זה יעבוד על מערכת ההפעלה iOS, עליה עובדים גם האייפון והאייפד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully