וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מרימה דגל חדש

דלפו פרטים ראשונים על טלפון הדגל החדש של גוגל: ייוצר על ידי סמסונג, יכלול מעבד כפול ליבה ומסך HD

האם גוגל שוב ביקשה מסמסונג לייצר לה מכשיר דגל? הבלוג BGR מדווח שכן. על פי הכתוב בבלוג, המכשיר – ששם הקוד שלו הוא Prime, והשם הזה עשוי להפוך לשמו הרשמי – יהיה טלפון הדגל של מערכת ההפעלה Android 4, הידועה כיום בשם Ice Cream Sandwich.
מכשיר החדש, שיבוסס סביב מעבד כפול ליבה OMAP 4460, יכלול גם מסך Super AMOLED HD ברזולוציה גבוהה, שתתחרה בזו של מסך ה-Retina הכלול באייפון.. בנוסף, לא צפוי המכשיר לכלול כפתורי תפריט פיזיים.


אם תשיק גוגל את ה-Prime יחד עם ה"קסטה" (כי יש ל-Ice Cream Sandwich שם בעברית), מדובר יהיה בפעם השלישית בה גוגל מציגה טלפון סלולרי לצד גרסה חדשה של מערכת ההפעלה. בפעם הראשונה הייתה זו HTC שנבחרה לייצר את ה-Nexus One, ואילו בדצמבר אשתקד השיקה גוגל עם סמסונג את ה-Nexus S. שני המכשירים היו אמורים להציג את היכולות של מערכת ההפעלה לצידה הושקו, ולפיכך לא כללו את הממשקים הייעודיים של החברות היצרניות, אלא רק את הממשק ה"טהור" של גוגל.

אם עד עכשיו בחרה גוגל רק שותפה אחת בכל דור, ב-BGR מדווחים כי כעת היא עובדת עם מספר יצרנים, שישיקו את מכשיריהם במקביל. ומתי הם יגיעו לשוק? בסתיו הקרוב, כנראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully