וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מחלקת פרסים

5.7.2011 / 16:30

שירות חדש מבית גוגל מציע לגולשים לתת פרס לאלו שיציעו להם את הפתרון הטוב ביותר לבעיות ולמשימות

שירות חדש מבית גוגל מאפשר לכם לנהל תחרויות או לזכות בהן. חברת הסטארט-אפ Slide שנרכשה על ידי גוגל באוגוסט 2010 השיקה בגרסת בטא את אתר prizes.org, שירות שמטרתו הוא לחבר אנשים עם בעיות לאנשים עם פתרונות.

משתמשי השירות יכולים להעלות לאתר משימה כלשהי בה הם צריכים עזרה, ולהציע תמורת ביצועה תשלום לבחירתם. גולשים באתר מוזמנים להיענות לבקשה ולהציע פתרון. ההחלטה על הפתרון המוצלח ביותר מבין כל אלו שהוצעו היא זו לה הצביעה מספר הגולשים הגבוה ביותר. הצד הכספי של האתר פתוח רק עבור אלו שיצרו בעצמם תחרויות באתר או כבר השתתפו בתחרויות שפתחו אחרים. התשלום נעשה דרך שירות פייפאל.

Prizes.org מזכיר באופיו את הסטארט-אפ הישראלי fiverr.com, המאפשר לגולשים להציע את שירותיהם השונים (והמוזרים לעתים) בתמורה לתשלום של 5 דולר. ב- prizes יכול הגולש לבחור בעצמו את הסכום המוצע. הבדל נוסף הוא שמי שפותח את המשימה ב-prizes הוא הקונה ולא המוכר. בין התחרויות שניתן למצוא כעת באתר: "תכננו את ירח הדבש שלי באיטליה", "מצאו עבורי את הדיל הטוב ביותר עבור מכונית משומשת", "עזרו לי למצוא שם לחברה החדשה שפתחתי" ו"עזרו לי לתכנן סוף שבוע כייפי עם הילדים".

לשירות Prizes אין מערכת רישום עצמאית, ובצורה מוזרה הוא מציע הרשמה דרך פייסבוק או טוויטר – אך לא דרך מוצרי גוגל. זהו, ככל הנראה, סימן לכך שקבוצת Slide מקבלת אוטונומיה של ממש בתוך גוגל ושמתאפשר לה לפתח את מוצריה בבידוד יחסי מהפעילות הכוללת של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully