וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורצים את האייפד בלחיצת כפתור

גרסה חדשה של פריצת Jailbreakme תאפשר לכם לפרוץ אייפד, אייפון או אייפוד בלחיצת כפתור, בלי לחברם למחשב

האתר שפורץ אייפונים ואייפדים בשניות חזר לפעול, בגרסה מעודכנת ומשודרגת. Jailbreakme, שתומך כעת בגרסאות התוכנה העדכניות של מכשירי אפל, מאפשר לפרוץ אותם ולאפשר התקנה של יישומים שלא עברו את תהליך האישורים של אפל של אפל.

בניגוד לפריצות אחרות, שדורשות חיבור של המכשיר למחשב, כל מה שצריך כאן זה להיכנס לאתר, ולעקוב אחר ההוראות הפשוטות. החידוש בגרסה הזו הוא ביכולת לפרוץ גם את מחשב הלוח האחרון של אפל – iPad 2, תהליך שעד כה היה מסובך-יחסית.

נזכיר כי מטרתו של תהליך הפריצה, הקרוי Jailbreaking, היא אמנם לעקוף את מערכת הצנזורה של אפל , אך תוצר לוואי שלו הוא האפשרות להתקנת תוכנות פיראטיות על המכשיר. באפל, כמובן, לא רואים בעין יפה את התהליך, ומדגישים כי הוא מבטל את האחריות. בנוסף, גם אפל וגם הפורצים מסכימים על כך שהתהליך עשוי לפגוע במכשירכם, אפילו שהסיכוי לכך נמוך יחסית.

בעבר, ניסתה אפל לטעון כי פריצת מכשיריה מפרה את זכויות היוצרים שלה, אך הרשויות האמריקאיות החליטו כי לרוכשי המכשירים יש את הזכות לעבור את התהליך שמשחרר אותם מחוטי אפל. אך גם לאחר הקביעה, מנסה אפל להפוך את הפריצה ללא-חוקית שוב, הפעם באמצעות פטנט.

המכשירים והגרסאות בהן תומכת הפרצה:

אייפד 1 – גרסת תוכנה 4.3 עד 4.3.3
אייפד 2 – גרסת תוכנה 4.3.3
אייפון 3GS – גרסת תוכנה 4.3 עד 4.3.3
אייפון 4 – גרסת תוכנה 4.3 עד 4.3.3
אייפון 4, CDMA – גרסת תוכנה 4.2.6 עד 4.2.8
אייפוד טאץ', דור 3 – גרסת תוכנה 4.3, 4.3.2, 4.3.3
אייפוד טאץ', דור 4 – גרסת תוכנה 4.3 עד 4.3.3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully