וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל דפדפן חמישי - כרום

6.7.2011 / 15:43

הדפדפן כרום מבית גוגל הגיע לנתח שוק של 20%, לפי נתוניה של חברת מחקר. אינטרנט אקספלורר ממשיך לצנוח

הדפדפן כרום מבית גוגל רושם הישג מרשים וציון דרך משמעותי בתולדותיו: לפי נתוני חברת המחקר האירית StatCounter הוא חולש כיום על יותר מ-20% משוק הדפדפנים. במקביל, אינטרנט אקספלורר מבית מיקרוסופט צולל אל מתחת לרף 50 האחוזים ופיירפוקס מבית מוזילה נשאר באיזור המוכר לו, של בין 28 ל-30 אחוז.

גוגל השיקה לראשונה את כרום בדצמבר 2008, וניסתה להבדיל אותו מהדפדפנים האחרים באותה התקופה בכך שהוא קל, מהיר ולא עמוס מדי בפיצ'רים ובהגדרות. כרום גם היה הראשון שהכניס לשוק זה את העדכון המהיר, ובעוד שאינטרנט אקספלורר ופיירפוקס מחכים חודשים ואפילו שנים בין מספר גרסה אחד לזה שאחריו – כרום הגיע כבר לגרסה 11 בשנתיים וחצי. הפשטות של כרום והעובדה שאינו מכביד על מחשבים הפכה אותו פופולרי ללפטופים ולנטבוקים, כאשר האחרונים ידועים כמחשבים חלשים במיוחד.

חברת Net Applications, הנוהגת לבצע סקרים מסוג זה בעצמה, מעריכה כי נתוניה של StatCounter מוגזמים, וכי כרום עדיין לא נפוץ במידה כזרת. לדבריה, אחוז המשתמשים בכרום הוא 13.1. אינטרנט אקספלורר, לדברי החברה, עדיין נמצא מעל רף 50 האחוזים, עם 53.57%. פיירפוקס מסתפק ב-21.7%. הדפדפן ספארי מבית אפל זוכה ל-7.5%.


עוד בנושא:

- גוגל השיקה את כרום 10

- כרום יעזור לכם לצנזר את גוגל

- מיקרוסופט ללקוחות הוטמייל: "תשתמשו בכרום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully