וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד רוצה תוכן

13.7.2011 / 13:15

גוגל הכריזה על שדרוג חנות האפליקציות של אנדרואיד, הוספת אפשרות קניית סרטים וספרים, ושימוש בהם על גבי המכשיר

גוגל משדרגת את חנות האפליקציות שלה והופכת אותה, למעשה, לחנות תוכן. החברה הודיעה על עדכון של ה-Android Market שבמסגרתו תתווסף אפשרות של צפייה והורדת סרטים בתשלום וכן רכישת ספרים דיגיטליים וקריאתם על גבי המכשיר.

גוגל תציע "השכרה" של אלפי סרטים ישירות מחנותה. ניתן יהיה לצפות בהם און-ליין ואף להורידם למכשיר (לשימוש במצב אוף-ליין), זאת במחיר של החל מ-1.99 דולר. "אין יותר צורך לחכות להורדות וסנכרון, או לדאוג על שטח אחסון", נכתב בבלוג גוגל הרשמי. קניית הספרים תתבצע בשיטה דומה, והמשתמשים יוכלו לגשת אליהם (ולסרטים) גם בפלטפורמות אחרות, מאחר שכל הרכישות ישמרו בחשבון הגוגל של המשתמש ויהיו זמינות מכל מוצר דרכו יתחבר.

המהלך של גוגל נראה כמיועד לא פחות לשוק הטאבלטים מאשר לשוק הסלולרי, וכתשובה ליכולותיה של אפל, יצרנית האייפד. החנות של אפל מאפשר גישה למגוון תכנים – ישירות דרך שירותי החברה או דרך ספקים המשתמשים בפלטפורמה שלה. גם מערכת ההפעלה אנדרואיד משמשת מחשבי לוח, ויצרנים שונים בוחרים בה למוצרים מסוג זה. חנות אפליקציות שהיא גם חנות תוכן תקרב את ההיצע של גוגל לזה של אפל. "יצרנו עוד מקום עבור התוכן המעניין ביותר של השבוע בעמוד הבית של החנות. הוספנו רשימת רבי מכר והפכנו את פעולת הדפדוף לקלה יותר. כמו כן הצגנו אוספים חדשים של תוכן נהדר", נכתב בבלוג של גוגל.

חנות אנדרואיד החדשה צפויה לעלות בשבועות הקרובים. בשלב זה, הסרטים והספרים המוצעים יהיו זמינים רק בארצות הברית, אך בסרטון ההדגמה של החנות החדשה מצוין כי החברה שואפת להביא את הפיצ'ר גם לארצות אחרות בעולם. היכולות החדשות של החנות יפעלו על גרסאות 2.2 ומעלה של אנדרואיד.

עוד בנושא:

- הטלפון החדש של גוגל

- זהירות, וירוסים לאנדרואיד!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully