וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק: עכשיו גם בטלפון הכי פשוט

גיא גרימלנד

14.7.2011 / 12:03

פייסבוק השיקה אפליקציה המבוססת על טכנולוגיית 'סנפטו' הישראלית ומאפשרת למשתמשי מכשירי סלולר פשוטים להתחבר

שיתוף הפעולה בין פייסבוק לחברת סנפטו מתחיל להניב תוצאות: האפליקציה החדשה של האתר, המבוססת על טכנולוגיה של החברה הישראלית, הושקה אתמול (ג'). האפליקציה, שנקראת Facebook for every phone, מיועדת למכשירי סלולר פשוטים ותאפשר לבעליהם להתעדכן בנעשה ברשת החברתית. ההשקה מביאה סוף לחרושת השמועות שסבבה את הרכישה, שבחלקן נטען כי פייסבוק מעוניינת ביזמים הישראליים בלבד ולא בטכנולוגיה שפיתחו. השקת האפליקציה גם שופכת אור על אסטרטגיית ההתרחבות של פייסבוק, לאחר שבחודשים האחרונים נרשמה ירידה במספר המצטרפים לרשת החברתית.

Facebook for every phone מציעה למשתמשים את רוב התכונות של הרשת החברתית. בין השאר ניתן למצוא בה את תיבת הדואר הנכנס, שיתוף התמונות ואת זרם ההודעות (News feed), כמו גם בקשות להוראות, אירועים ועוד. את האפליקציה ניתן להפעיל על יותר מ-2,500 מכשירי סלולר שמסוגלים להריץ ג'אווה, וניתן להוריד אותה מהכתובת facebook.com.

בסנפטו מאמינים כי האפליקציה החדשה תהיה אטרקטיבית במיוחד עבור משתמשי טלפון במדינות העולם השלישי. פייסבוק משתפת פעולה עם 20 מפעילי תקשורת בינלאומיים, שמציעים כיום את האפליקציה בחינם למשך שלושה חודשים. יזמי סנפטו טענו בזמן הרכישה במרץ 2011 כי החליטו לצאת לאקזיט מאחר ופייסבוק יכולה להביא אותם לעשרות מיליוני משתמשים חדשים במהירות. לפי האתר appdata, נכון להיום יש לאפליקציית Facebook for every phone - כ-769 אלף משתמשים יומיים.


עוד בנושא:

- אחרי שסנפטו נרכשה בידי פייסבוק - עובדים גילו שיפוטרו

- מיקרוסופט משיקה חיקוי לא מעניין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully