וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פלוס הגיעה לאייפון, נתקלה בבעיות השקה

20.7.2011 / 13:35

גוגל השיקה אפליקציית אייפון של הרשת החברתית שלה. מי שמיהר להוריד צריך לעדכן - שכן הגרסה הראשונית הייתה תקולה

גוגל פלוס – עכשיו גם באייפון. גוגל השיקה הלילה אפליקציה של הרשת החברתית שלה עבור מכשיריה של אפל. האפליקציה כוללת את רוב הפונקציונליות של השירות, דוגמת פרסום סטטוסים לפי קבוצות, ניהול מעגלים והעלאת תמונות – כאלו המצולמות ישירות דרך האפליקציה וכאלה שכבר קיימות על הטלפון. המשתמש יכול לצפות ב-News Feed שלו מהשירות באופן דומה לזה המתקיים כאשר משתמשים בדפדפן על גבי מחשב. אפליקציית גוגל פלוס אף עושה שימוש במיקום המשתמש ומאפשרת לו לעשות פעולת "צ'ק אין" עם פרטי המיקום שזיהה ה-GPS של מכשיר הטלפון.

על אף ביקורות חיוביות שקיבלה האפליקציה, יצאה לה גרסה חדשה כבר כעבור מספר שעות, זאת עקב באגים ובעיות יציבות שהתגלו בה. פוניט סוני, מנהל הפיתוח של המוצר, טען כי חנות האפליקציות של אפל נתנה בטעות להורדה גרסת בדיקה של גוגל פלוס ולא את הגרסה הסופית. "מי שהוריד אותה בשעה וארבעים הראשונות שלה בחנות – הוריד את הגרסה הישנה", כתב סוני. הגרסה הלא נכונה היא מספר 1.0.1765, בעוד שהנכונה היא 1.0.1.1809. כדי לעדכן יש להסיר את הגרסה הקודמת ואז להתקין את החדשה.

למרות השקת האפליקציה לאייפון ולאייפוד, גוגל טרם השיקה אפליקציה לאייפד. אפליקציית האנדרואיד של גוגל פלוס יצאה במקביל להשקת השירות – בסוף יוני.


עוד בנושא:

- גם בגוגל פלוס יהיה אפשר לעשות 'לייק' למותגים
- האם לגוגל פלוס יש סיכוי מול פייסבוק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully