וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייפ לאייפד הושקה - והוסרה

2.8.2011 / 11:35

לאחר ציפיה ארוכה השיקה סקייפ את גרסת האייפד שלה, אך הסירה אותה מחנות האפליקציות זמן קצר לאחר מכן

סקייפ השיקה אמש (ב') את אפליקציית האייפד שלה – אך הסירה אותה מחנות האפליקציות במהרה. הסיבה הרשמית: שחרורה של הגרסה מוקדם מדי. כבר בחודש שעבר הוציאה סקייפ סרטון וידאו המתאר את האפליקציה הצפויה, וגרמה לציפיה בקרב משתמשי השירות ומשתמשי מחשב הלוח מבית אפל. לפי הסרטון, האפליקציה מאפשרת שימוש בווידאו צ'ט על גבי רשתות הדור השלישי, בניגוד לאפליקציה המובנית של אפל – FaceTime, המאפשרת שיחה רק דרך שימוש באינטרנט אלחוטי.

"כדי להבטיח את חוויית הסקייפ הטובה ביותר, הסרנו זמנית את האפליקציה, שעלתה מוקדם מדי. אנו יודעים שחיכיתם בציפיה לסקייפ עבור אייפד, ומתנצלים על חוסר הנוחות", צייצה החברה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה. משתמשים שהספיקו להוריד את התוכנה לא דיווחו על בעיות בפעולתה או על באגים משמעותיים, אלא דווקא על חווית שימוש טובה, עם איכות וידאו סבירה ואודיו תקין. האפליקציה מנצלת את המסך הגדול יותר של האייפד, בניגוד למצב הקודם בו משתמשי המכשיר נאלצו להוריד את גרסת האייפון ולראות את האפליקציה מופיעה בקטן באמצע המסך בלבד. כעת לא ברור מתי תושק האפליקציה בשנית.

בדצמבר 2010 חוותה סקייפ תקלה חמורה שהשביתה את רוב המערכת שלה למשך כמה שעות. לדברי החברה, כמה מהשרתים שהיו אחראים להעברת הודעות אוף ליין הועמסו וגרמו לעיכוב בתגובות בקרב לקוחות שהשתמשו בגרסה ישנה יחסית של התוכנה על מחשביהם. עיקוב זה גרם לתקלה בתוכנות הקצה שאצל הלקוחות, שמצידה גרמה לקריסת שרתי החברה.

סקייפ נרכשה על ידי מיקרוסופט במאי תמורת סכום של 8.5 מיליארד דולר. מיקרוסופט הצהירה כי תמשיך לתמוך במוצר גם על פלטפורמות מתחרות, ביניהן האייפון ומחשב המק (להם כבר קיימות גרסאות סקייפ).


עוד בנושא:

- הרוסים על סקייפ
- סקייפ מגיעה לדפדפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully