וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מציגה: סמס, הדור הבא

פייסבוק השיקה את ה-Messenger, אפליקציה סלולרית לאייפון ואנדרואיד שמאפשרת לנהל שיחות טקסט, עם כמה טריקים מיוחדים

פייסבוק תתחרה ב-SMS. החברה השיקה הלילה (ד') את Facebook Messenger – אפליקציה לאייפון ומכשירי אנדרואיד שמאפשרת לנהל צ'טים של אחד-על-אחד או שיחות קבוצתיות עם חברי הפייסבוק שלכם. מעבר לכך, מאפשרת האפליקציה לשתף תמונות, ולשתף בצורה פרטית מידע אודות מיקומכם עם חברים (כדי להראות להם איפה אתם בדיוק באצטדיון עמוס, למשל)

התוכנה החדשה מאפשרת לקבל את ההודעות שמשתמשים אחרים בה שולחים לכם לא רק אם יש ברשותכם טלפון עם התוכנה, כי אם גם באמצעות הודעות SMS, פייסבוק צ'ט על המחשב או מערכת ההודעות המובנית של הרשת החברתית. נראה כי האפליקציה החדשה מבוססת על תוכנת Beluga אותה קנתה פייסבוק במרץ האחרון.

נכון לרגע כתיבת שורות אלה, האפליקציה כלל לא זמינה בחנויות הישראליות של אפל או גוגל. עם זאת, התוכנה תומכת ללא כל בעיות הן בעברית והן ביישור טקסט לימין.

עת השיקה גוגל את הרשת החברתית שלה, גוגל+, הסלימה המלחמה בה פייסבוק וגוגל נלחמות כבר זמן מה: מלחמה על זהות הרשת שלכם. כל חברה רוצה שתשתמשו בזהות שיצרתם אצלה לכל מקום ברשת – משיחות עם חברים ועד לקניה בחנויות מקוונות. מטרת התוכנה החדשה של פייסבוק היא לתת לכם יותר פונקציונליות מהצ'ט הסלולרי של גוגל, על מנת שגם בכל הקשור לשיחות טקסטואליות בטלפון תחשיבו את זהות הפייסבוק שלכם לזו הדומיננטית.


עוד בנושא:
קבוצת ההאקרים אנונימוס מאיימת להפיל את פייסבוק, תסתדרו בלי הרשת החברתית?

את הצ'ט החדש של פייסבוק במחשב אנחנו דווקא שונאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully